شناسهٔ خبر: 33514686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

از سوی کاتس مطرح شد؛

دعوت نامه رسمی از رژیم صهیونیستی برای شرکت در کنفرانس منامه/ اسرائیل با چالش‌های بزرگی روبرو است/اعلام معامله قرن به تعویق می‌افتد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی رسما از مشارکت این رژیم در کنفرانس اقتصادی منامه خبر داد که اولین گام از طرح معامله قرن برای حذف مسئله فلسطین است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، اسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه گفت اسرائیل در نشست اقتصادی منامه در اواخر ماه جاری با مدیریت دولت آمریکا برای اعلام بعد اقتصادی معامله قرن شرکت می کند.

 

اظهارات کاتس پس از مشارکت در کنفرانس سالیانه روزنامه جروزالم پست در نیویورک و در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره اینکه آیا اسرائیل دعوت نامه رسمی برای مشارکت در کنفرانس بحرین را دریافت کرده است، بیان شد.

 

کاتس افزود اسرائیل در کارگاه اقتصادی منامه شرکت خواهد کرد و ما تمام مسائل هماهنگی را انجام خواهیم داد.

 

کاتس اظهار داشت ما با تهدیدها و چالش های بزرگی و نیز با فرصت های متعددی روبرو هستیم، امسال، سال سرنوشت سازی است، ما نزاع مستمری با ایران و حزب الله و گروه های تروریستی(مقاومت) دیگر در منطقه روبرو هستیم.

 

وی مدعی تاثیرگذاری تحریم های ظالمانه آمریکا بر ایران و مدعی تاثیرگذاری فعالیت های نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شد.

 

این مقام صهیونیست همچنین گفت روابط آمریکا و اسرائیل قوی تر از هر زمانی است.

 

از سوی دیگر جیسون گرینبلات فرستاده آمریکا به خاورمیانه از به تعویق افتادن اعلام بخش سیاسی طرح معامله قرن به سبب انتخابات آتی رژیم صهیونیستی خبر داد

انتهای پیام/ر.م/

 

 

 

نظر شما