شناسهٔ خبر: 33204318 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

چلسی با شایستگی در لیگ اروپا قهرمان شد

شاگردان «مائوریتسیو ساری» دراین دیدار تماشایی که در ورزشگاه «المپیک باکو» کشور آذربایجان برگزار شد تیم آرسنال را درحالی با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند که در نیمه نخست موفق به گلزنی نشدند - جهان صنعت نیوز

صاحب‌خبر -

جهان صنعت نیوز| تیم فوتبال چلسی بامداد (چهارشنبه) در فینال لیگ اروپا آرسنال را با پیروزی قاطعانه ۴ بریک شکست داد و عنوان قهرمانی این لیگ را بدست آورد.

شاگردان «مائوریتسیو ساری» دراین دیدار تماشایی که در ورزشگاه «المپیک باکو» کشور آذربایجان برگزار شد تیم آرسنال را درحالی با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند که در نیمه نخست موفق به گلزنی نشدند.

البته بازیکنان تیم آرسنال در نیمه نخست بهتر از بازیکنان تیم حریف بازی کرده و چندین بار در موقعیت گلزنی قرارگرفتند اما این تمامی نیمه نخست نبود و بازیکنان تیم چلسی نیز توسط «اولیور ژیرو» و «امرسون» درموقعیت های مناسب گلزنی قرار گرفتند اما آنان نیز موفق نبودند.

اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و بازی خوب شاگردان ساری سرانجام در دقیقه ۴۹ نتیجه داد وآنان به گل رسیدند.

این گل را ژیرو با ضربه سر درون دروازه «پیتر چک» جای داد و تیم خود را پیش انداخت.

درادامه مالکیت توپ و میدان باز هم دراختیار تیم چلسی بود و آنان به گل دوم نیز رسیدند.

دردقیقه ۶۰ «پدرو رودریگرز» گل دوم آبی های شهر لندن را درون دروازه توپچی ها جای داد.

اما نقطه عطف این بازی گلزنی «ادن هازارد» بود، او دردقیقه ۶۵ از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد و با این گل آب سردی برروی شاگردان «اونای امری» ریخت و امید های این تیم را به حداقل کاهش داد.

امری که بازی را از دست رفته می دید درترکیب تیمش دست به تغییراتی زد و «آلکس ایووبی» را به زمین فرستاد و او ۲ دقیقه پس از ورود به زمین یکی از گل های خورده راجبران کرد و یک بار دیگر امید را به اردوی تیم خود آورد.

اما با گلزنی مجدد هازارد همه چیز تمام شد برترین پاسور لیگ برتر جزیره دردقیقه ۷۲ یک بار دیگر گلزنی کرد.

دردقایق باقی مانده تلاش بازیکنان هر دو تیم برای به ثمر رساندن گل های بیشتر بی ثمر ماند و بازی با نتیجه ۴ بر یک به پایان رسید.

تیم چلسی در لیگ برتر جزیره نیز عنوان سوم را کسب کرد و بالاتر از آرسنال قرا رگرفت.

قضاوت این دیدار برعهده «جیان لوکا روکی» داور ایتالیایی بود. او دراین دیدار تنها دو بار از کارت زرد استفاده کرد و «کریستنسن» و «پدرو» بازیکنان تیم چلسی را با نشان دادن این کارت جریمه کرد.

دورران مدیریت ساری درتیم چلسی با این دیدار تمام شد و او با کسب اولین جام قهرمانی به ایتالیا باز خواهد گشت.

همچنین ادن هازارد نیز برای آخرین بار در ترکیب تیم چلسی قرار گرفت او نیز درتابستان از چلسی راهی رئال مادرید خواهد شد.




نظر شما