شناسهٔ خبر: 33094864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

از "استراماچوني" تا "دوکيچ"

معرفي گزينه هاي نهايي سرمربي گري استقلال

صاحب‌خبر -

با اين حال گفته مي‌شود مديران باشگاه استقلال در مورد دو مربي با نام‌هاي ميروسلاو دوکيچ و آنجلو آلسيو به توافق نهايي رسيده اند و احتمالا از بين آنها يکي به عنوان سرمربي فصل آينده آبي‌ها معرفي خواهد شد.دوکيچ مربي با سابقه اي در فوتبال اسپانيا محسوب مي شود، جايي که در تيم هاي والنسيا، رئال وايادوليد و کوردوبا در لاليگا مربيگري کرده است.

دوکيچ در سال 2017 در تيم الشباب امارات سرمربيگري مي کرد اما او در سال 2018 هدايت پارتيزان بلگراد را برعهده گرفت و حالا به عنوان يکي از گزينه هاي اصلي هدايت استقلال لقب گرفته است.اما رقيب دوکيچ در راه هدايت استقلال آنجلو السيو است مربي که بخش عمده‌اي از رزومه خود را به عنوان دستيار کنار آنتونيو کونته به دست آورده و اتفاقا به افتخارات مهمي هم با اين سرمربي دست پيدا کرده است.

آليسيو در تيم هاي چلسي و يوونتوس و تيم ملي ايتاليا سابقه دستياري آنتونيو کونته را دارد که با دو تيم باشگاهي موفق به قهرماني در سري آ و ليگ برتر انگليس شده است و در کل سابقه نسبتاً روشني در کار مربيگري دارد، هرچند که رزومه چندان خوبي به عنوان سرمربي از خود به جاي نگذاشته است.

همچنين سايت توتومرکاتووب ايتاليا مدعي شده که آندره استراماچوني، سرمربي سابق تيم فوتبال اينتر از استقلال پيشنهاد مربيگري دارد.

اين سايت مي‌نويسد: آندره‌ا استراماچوني از ايران پيشنهاد دارد. باشگاه جاه‌طلب استقلال خواهان استخدام سرمربي پيشين اينتر است که اکنون هدايت اسپارتاپراگ را برعهده دارد. استقلال به استراماچوني قراردادي سه ساله پيشنهاد داده است. قرار است به زودي جلسه‌اي برگزار شود تا در آن نمايندگان استقلال با مديران برنامه استراچوني مذاکره کنند. قرارداد استراماچوني در تاريخ 30 ژوئن با تيم اسپارتاپراگ به پايان مي‌رسد و او آزاد خواهد بود با هر تيمي که مي‌خواهد وارد مذاکره شود. استراماچوني به دنبال پيشنهادي وسوسه‌انگيز و جاه‌طلبانه است.

استراماچوني دوران مربيگري خود را در فصل 13-2012 در اينتر آغاز کرد و پس از آن هم هدايت تيم‌هاي اودينزه، پاناتينايکوس و اسپارتاپراگ را برعهده داشت.

نظر شما