شناسهٔ خبر: 31870700 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

گزارشی از تحولات فلسطین:

بازداشت دختر فلسطینی در الخلیل/ یورش مجدد شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

منابع فلسطینی از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به قایق های ماهیگیران فلسطینی و بازداشت یک دختر جوان و یورش مجدد شهرک نشینان به مسجدالاقصی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، نظامیان رژیم اشغالگر قدس، امروز پنجشنبه، یک دختر جوان فلسطینی را در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری اشغالی بازداشت کردند.

 

بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، شاهدان گفتند یک یگان از ارتش رژیم اشغالگر، دختری را که هنوز هویت وی مشخص نشده، در یکی از ایست های نظامی بازداشت کرده و وی را به یکی از مراکز پلیس منتقل کردند.

 

حمله قایق های جنگی رژیم صهیونیستی به ماهیگیران فلسطینی

 

خبر دیگر اینکه قایق های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز پنجشنبه قایق های ماهیگیران فلسطینی را در دریای شمال غزه هدف قرار دادند.

 

بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، شاهدان اعلام کردند قایق های جنگی رژیم اشغالگر اسرائیل، به سوی قایق های ماهیگیران فلسطینی در ساحل دریای شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه آتش گشودند.

 

این رسانه فلسطینی به جزئیات بیشتری ازاین حمله اشاره نکرده است.

 

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

 

خبر دیگر اینکه شماری از شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.

 

بر اساس گزارش منابع فلسطینی، شهرک نشینان صهیونیست در سایه تدابیر امنیتی نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی حمله ور شدند.

 

پیشتر منابع فلسطینی ازآماده باش شهروندان فلسطینی در مسجدالاقصی برای دفاع از قبله نخست مسلمانان در پی فراخوان گروه های صهیونیستی برای حمله به این مکان مقدس خبر داده بودند.

انتهای پیام/ر.م/

 

نظر شما