شناسهٔ خبر: 31769121 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

آغاز طرح نوروزي پليس در جاده‌ها از امروز

صاحب‌خبر -

به گزارش ايسنا سرهنگ حسن خسروجردي در اين باره اظهار کرد:‌ تعطيلات نوروزي از پرترافيک‌ترين روزهاي سال است و از همين جهت پليس راهور اهميت ويژه‌اي براي اين روزها قائل است. بنابراين پليس راهور با بررسي مشکلات ترافيکي تعطيلات نوروز گذشته سعي کرده است تا خدمات بهتري را براي نوروز 98 درنظر بگيرد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه مهار تصادفات و کاهش تلفات جاده‌اي يکي از اهداف اصلي طرح نوروزي 98 است، گفت: طرح پليس راهور از روز 25اسفند ماه در سراسر کشور آغاز مي‌شود و تا يکشنبه، 18فروردين 98 ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به اينکه شعار نوروزي پليس راهور پرهيز از خطر، آرامش در سفر است، گفت: شعار ناجا نيز نشاط بهاري، نظم و قانون مداري است که رعايت اين مسائل باعث مي شود در بعد انتظامي و ترافيکي شاهد امنيت نوروزي باشيم.

معاون عمليات پليس راهور ناجا با بيان اينکه هر ساله با افزايش ميزان توليد خودرو داخل شهرها و جاده ها، حجم ترددها نيز افزايش پيدا مي‌کند، گفت: پيش بيني مي کنيم تا در نوروز 98 نيز شاهد افزايش 8 تا 10 درصدي تردد در سطح محورهاي مواصلاتي نسبت به سال گذشته باشيم.

يکي از موارد مورد توجه در نوروز نيز محدوديت و ممنوعيت ترافيکي است، با توجه به اينکه ترافيک در اين ايام بيشتر مي شود، نياز است تردد وسايل نقليه تسهيل گردد بنابراين به صورت به خصوص در مورد محورهاي استان تهران به سمت شمال کشور محدوديت هايي را برنامه ريزي کرده‌ايم.وي با بيان اينکه در حاضر هيچ يک از محورهاي مواصلاتي مسدود نيستند، گفت: همکاران من در پليس راهور در بيش از 100 گردنه برف گير و کوهستاني به صورت شبانه روزي مستقر هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما