شناسهٔ خبر: 31294382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در نامه‌ای به نماینده مردم فسا:

حذف تدریجی رشته‌های کشاورزی دانشگاه فسا اذهان دانشجویان را مشوش کرده/ آیا رواست عده‌ای بخواهند بر طبل تنزل دانشگاه بکوبند؟!

شورای تببین بسیج دانشجویی دانشگاه فسا در نامه‌ای به نماینده مردم فسا اعلام کرد: حذف تدریجی رشته‌های کشاورزی دانشگاه فسا از سمت مسئولان ارشد این دانشگاه، اذهان عمومی دانشجویان را مشوش کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تببین بسیج دانشجویی دانشگاه فسا در مورد حذف تدریجی رشته‌های کشاورزی دانشگاه فسا نامه‌ای به محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا در مجلس اسلامی ارسال کرد.
 
متن نامه به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر جمالی
 
نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

نظر به انتشار مصوبات مربوط به «نشست کمیسیون دائمی هیات امنا موسسات عضو هیات امنا دانشگاه صنعتی شیراز و سایر موسسات عضو» مورخ ۹۷/۰۴/۳۱  و ۹۷/۰۶/۰۵ خبر از حذف تدریجی رشته‌های کشاورزی دانشگاه فسا می‌دهد که خود گواهی است بر ادعای تنزل آن دانشگاه به مرکز آموزش عالی و همچنین وجود شایعاتی مبنی بر حمایت حضرتعالی از موضوع مذکور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فسا را بر آن داشت تا سیاهه حاضر را جهت رفع معضل به وجود آمده بنگارد.


اخیرا شاهد روایت‌ها و تحلیل‌های متفاوتی در مورد موضوع فوق الذکر از سمت مسئولین ارشد دانشگاه فسا هستیم که منتج به تشتت آراء در بین حضرات و مشوش شدن اذهان عمومی دانشجویان شده است. حال آنکه هیچ یک از مسئولان شهرستانی پاسخوی وضعیت موجود نبوده و متاسفانه تا کنون اقدامی درخور از سوی ایشان صورت نگرفته است. به علاوه تا این لحظه از حضرت عالی نیز به عنوان نماینده مردم شهرستان و بالتبع دانشجویان، موضع قابل تقدیری مشاهده نشده است.

لازم به ذکر است، از یک سو با توجه به اهمیت دانشگاه فسا در استان، رشد و ارتقای سطح علمی آن (بالاخص دانشکده کشاورزی) طی سالیان اخیر و اعتباراتی که این دانشگاه به شهرستان افزوده و از سویی دیگر مراودات اقتصادی دانشجویان با اصناف مختلف شهرستان فسا، آیا رواست دانشگاه فسا با چنین دستاورد‌هایی که نقطه عطفی برای شهرستان محسوب می‌شود، عده‌ای بخواهند بر طبل تنزلش بکوبند و شایعه شود که جنابعالی نیز با آن‌ها هم صدا شده و حمایتشان کرده اید؟

نظر شما