شناسهٔ خبر: 31208365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

خواهر شهید ابراهیم هادی:

شهید هادی تفکر خود را برای انقلاب ساخته بود/ در امر به معروف درجا زده‌ایم

خواهر شهید ابراهیم هادی در جمع دانشجویان بجنوردی گفت: شهید ابراهیم هادی فعالیت‌های خود را قبل انقلاب اسلامی شروع کرد و تا پیروزی انقلاب ادامه داد؛ او تفکر خود را برای انقلاب ساخته بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از بجنورد، دومین یادواره شهید ابراهیم هادی در دانشگاه آزاد بجنورد با استقبال گسترده دانشجویان برگزار شد.

در این یادواره زهره هادی، خواهر شهید ابراهیم هادی گفت: شهید ابراهیم هادی فعالیت‌های خود را قبل انقلاب اسلامی شروع کرد و تا پیروزی انقلاب ادامه داد. شهید تفکر خود را برای انقلاب ساخته بود به گونه‌ای که بتواند برای انقلاب مثمر ثمر باشد.

هادی ادامه داد: باید شناخت عمیق تری نسبت به ائمه اطهار داشته باشیم تا بتوانیم اسم آن‌ها را پایدارتر کنیم. این امر برای شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز صادق است. ما باید به شناختی عمیق از این عزیزان برسیم. شهدای مدافع حرم نیز با الهام از شهدا و الگو برداری از این عزیزان توانستد وارد دفاع از ارزش‌های اسلامی شوند.

این خواهر شهید در بخش پایانی سخنان خود نیز گفت: ما در بحث امر به معروف در جامعه، در جا زده ایم و در این امر باید به شهدا رجوع کنیم و رفتار خود را با آنان تطبیق دهیم تا بتوانیم در این امر موفق شویم.

سردار عبدالفتاح اهوازیان، راوی و جانباز دفاع مقدس نیز که در این همایش حضور داشت در جمع دانشجویان گفت: اقتدار برای ما از طریق خون شهدا به دست می‌آید. مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشان دادند که برای خون شهدا و ولایت فقیه آمده اند و نه عملکرد ضعیف برخی مدیران.

اهوازیان در توصیف انقلاب نیز بیان داشت: انقلاب اسلامی مانند پرنده‌ای است که یک پر آن ولایت، مردم ولایت مدار، شهدا و ایثار گران اند که به خوبی کار می‌کند و بال دیگر آن اقتصاد و مدیریت اجتماعی است. همچنان در بعد دوم می‌لنگیم و مردم این را بدانند که مشکلات و گرانی‌ها نتیجه انتخاب است و نه انقلاب.
 
گفتنی است، شهید ابراهیم هادی از شهدای شاخص ۸ سال دفاع مقدس است که دو کتاب «سلام بر ابراهیم ۱ و ۲» از خاطرات وی به چاپ رسیده و مورد استقبال گسترده جوانان قرار گرفته است.

نظر شما