شناسهٔ خبر: 30684507 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 دکتر حسين زاده تاکيد کرد:

لزوم استفاده از ابزارهاي نوين براي اطلاع رساني خدمات بانک ملي

بانک ملي - مديرعامل بانک ملي ايران بر ضرورت استفاده از روش هاي نوين در حوزه اطلاع رساني تاکيد کرد و گفت: امروز محصولات بسيار متنوعي در بانک ملي ايران وجود دارد که نيازمند تبليغات گسترده و اطلاع رساني کامل به مشتريان و مردم است.به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، دکتر محمد رضا حسين زاده در جمع مديران و کارکنان روابط عمومي اين بانک با اشاره به اين که فضاي مجازي، ظرفيت بسيار خوبي براي اطلاع رساني است، اظهار کرد: روابط عمومي بانک ملي ايران از ديرباز در فضاي اينترنت بسيار فعال بوده و امروز نيز از اين ظرفيت استفاده مي کند، اما نبايد به حد کنوني راضي باشيم، بلکه بايد از پتانسيل هاي مغفول نيز حداکثر استفاده را داشته باشيم.

وي افزود: خوشبختانه ساختار روابط عمومي بانک ملي ايران متحول شده و جزو ساختارهاي پيشرو در بانک است، بنابراين همه زيرساخت ها براي جهش آن به خوبي فراهم است.

حسين زاده با اشاره به اين که کار کردن در حوزه روابط عمومي به عشق، تلاش شبانه روزي، هنر و علاقه نياز دارد، تاکيد کرد: روابط عمومي فعال و تهاجمي مطلوب ماست.

مديرعامل بانک ملي ايران بر لزوم اطلاع رساني خدمات بانک به مشتريان تاکيد کرد و گفت: بسياري از خدمات بانک درون سازمان ارائه مي شود، اما اين خدمات براي کارکنان مبهم است که روابط عمومي بايد در اطلاع رساني آنها نيز پيشتاز باشد.

بانک مسکن؛ «پيشرو» در بهره‌وري ميان بانک‌هاي کشور

بانک مسکن - جشنواره ملي بهره وري که تعداد زيادي از دستگاه‌هاي دولتي نيز حضور داشتند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، وزارت نيرو و شرکت ارتباطات زيرساخت نيز موفق به اخذ اين جايگاه شدند. به گزارش پايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا،شاخص‌هاي داوري در اين جشنواره شامل اقدامات صورت‌گرفته در حوزه استقرار چرخه بهره‌وري و شاخص‌هاي استاندارد بهره‌وري شامل بهره‌وري نيروي کار، بهره‌وري سرمايه و بهره‌وري کل عوامل توليد در سازمان‌ها بوده است.

تشکيل شش جلسه کميته بهره‌وري بانک مسکن، برگزاري جلسات با سازمان ملي بهره‌وري، وزارت امور اقتصادي و دارايي و ساير بانک‌هاي دولتي براي به اشتراک‌گذاري تجربيات موجود در زمينه استقرار چرخه بهره‌وري و هم‌انديشي در راستاي تدوين «نظام‌نامه بهره‌وري بانک‌هاي دولتي»،برگزاري جلسات با ادارات ستادي بانک براي تهيه و تدوين برنامه‌هاي عملياتي بهبود بهره‌وري در بانک از مهم‌ترين اقداماتي است که توسط بانک مسکن انجام شد که منجر به کسب جايگاه پيشرو شد.

با مشارکت بانک سينا:

پروژه پايانه سلام فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) به مراحل نهايي رسيده است

بانک سينا - پروژه پايانه سلام فرودگاه بين المللي امام(ره) با مشارکت بانک سينا مراحل نهايي و تکميل طرح را طي مي کند.

به گزارش روابط عمومي بانک سينا، اين پايانه با ظرفيت تردد ساليانه بيش از 5 ميليون مسافر در 55 هزار مترمربع و در 3 طبقه احداث شده که اين بانک در راستاي تحقق اهداف و سياست هاي اقتصاد مقاومتي و کمک به توليد و اشتغال کشور در فرايند احداث و تکميل آن مشارکت دارد.

طبق اين گزارش، پايانه سلام در شمال غرب فرودگاه بين المللي امام خميني(ره) واقع شده و بانک سينا با سرمايه گذاري 2600 ميليارد ريالي در اين طرح حضور دارد. استفاده از امکانات و سيستم هاي هوشمند از ويژگي هاي اين پايانه محسوب مي شود. طبق اعلام مسئولان طرح، مقرر است ترمينال سلام خدمات تشريفات فرودگاهي (CIP) به مسافران ارايه دهد و برخي از پروازهاي داخلي نيز به اين ترمينال منتقل شود.

برگزاري همايش هنر، صلح و توسعه پايدار با حمايت بانک شهر

بانک شهر - دومين همايش هنر و صلح با عنوان "هنر، صلح و توسعه پايدار" با حمايت بانک شهر و با هدف برخوردهاي نو براي مطالعه در حوزه هنر و صلح، با محوريت مسئوليت اجتماعي و نگاه به مسئله توسعه پايدار برگزار مي شود.به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، مراسم افتتاحيه اين همايش در سالن فرخي يزدي باغ موزه قصر تهران با سخنراني آقاي ورنر سفير هلند، خانم دکتر دوتسنکو رئيس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، آقاي دکتر مظاهري رئيس موسسه فرهنگي اکو و حضور مسئولين سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، بانک شهر،دانشگاه سوره، هنرمندان، دانشجويان و علاقه مندان حوزه هنر و صلح برگزار خواهد شد.

برگزاري نمايشگاه آثار هنرهاي تجسمي با موضوع صلح در گالري ملک الشعراي بهار باغ موزه قصر تهران شامل عکاسي، گرافيک، نقاشي، حجم و پرفورمنس آرت و برگزاري دو نشست تخصصي و يک کارگاه در زمينه هنر، صلح وتوسعه پايدار از جمله برنامه هاي اين همايش است.

حجت‌اله صيدي:

سهام بانک صادرات از نقدشونده‌ترين سهام‌ها در بورس است

بانک صادرات - حجت‌اله صيدي با بيان اينکه بانک صادرات ايران در حال حاضر جايگاه مطلوبي در بورس دارد، گفت: سهام اين بانک، يکي از نقدشونده‌ترين سهام‌ها با افزايش بالاتر از 140 درصد است.به گزارش روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، مديرعامل اين بانک در سفر خود به استان مازندران، با اشاره به اينکه موفقيت‌هاي نظام بانکي و پولي به صورت گروهي تحقق‌پذير است، افزود: در پس موفقيت‌هاي بانک صادرات ايران، شبکه منسجم و کارکنان خدوم اين بانک در سراسر کشور قرار دارند.

وي خاطرنشان کرد: با توجه به شرايط حساس کشور اين بانک ريشه‌دار با همت و تلاش مديران و کارکنان توانمند، چالش‌ها را پشت سر گذاشته و توانسته جايگاه مناسبي را در بين بانک‌هاي کشور به خود اختصاص دهد.صيدي در خصوص حرکت به سمت سوددهي گفت: بايد بهاي تمام‌شده‌ پول را به وسيله افزايش منابع ارزان قيمت، پايين آورده و نرخ مؤثر تسهيلات را افزايش داد. مديرعامل در ادامه افزود: بانک صادرات ايران به‌واسطه مزيت‌هاي رقابتي همچون تعدد شعب، پراکندگي خوب و جانمايي مناسب آن‌ها، مي‌تواند نقش بسزايي را در اجرايي کردن اقتصاد مقاومتي ايفا کند.

نظر شما