شناسهٔ خبر: 30681500 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​امام جمعه اراک:

رمز موفقیت نظام «وحدت کلمه» است/ اجازه ندهید عده‌ای دزد حقوق بیت‌المال را ضایع کنند

امام جمعه اراک گفت: رمز موفقیت نظام وحدت کلمه، حضور در صحنه و پایبندی به نظام و رهبری و حرکت در راستای اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب است.

صاحب‌خبر -
 به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب از اراک، حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بیت المقدس اراک، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران ۴۰ سال، حافظ  انقلاب و نظام بوده اند و تا ۴۰۰ سال دیگر نیز این مسیر را طی می‌کنند.

وی افزود:  رمز موفقیت نظام، وحدت کلمه، حضور در صحنه و پایبندی به نظام و رهبری و حرکت در راستای اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب است.

 امام جمعه اراک، شهادت در راه خدا را بالاترین افتخار دانست و گفت: ملت بزرگ ایران وفادار به نظام هستند و در کنار روحانیون با پوشیدن لباس خدمت، آماده شهادت در مسیر انقلاب هستند و شهادت در راه خدا بزرگ‌ترین افتخار است.

دری نجف آبادی با یادآوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر بیان داشت: در آستانه ایام مبارک فجر، ملت شریف ایران بدون تشریفات مراسم را پرمحتوا، منسجم ، یکپارچه و همدل باید برگزار کنند چرا که انقلاب کشور را از پرتگاهی بزرگ نجات داد و آن را در اختیار شایستگان قرار داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر بزرگ فرزانه، عادل و آگاه ، قافله سالار کاروان بزرگ کشور است، ادامه داد: هیچ کشوری امنیت ایران را ندارد و این افتخاری است که زیر چتر آسمان به برکت غدیر خم،‌ عاشورا و قائم آل محمد (عج) نصیب ملت بزرگ ایران شده است.

امام جمعه اراک با اشاره به جنایات وحشیانه آمریکا نسبت به خبرنگار پرس تی وی ادامه داد: این جنایات وحشیانه آمریکایی ها نسبت به این خبرنگار که کشف حجاب و خوراندن گوشت خوک را در پی داشته، باید محکوم کرد که متاسفانه برخی از جنایات صهیونیستی حمایت می کنند و فریب آمریکا را می‌خورند.

وی همچنین افزود: سقوط هواپیمای ارتش، شهادت ۱۵ نفر از افسران ارتش را به همراه داشت که این ضایعه بزرگ را تسیلت می‌گوییم.

امام‌ جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای افراد سودجو و فرصت‌طلب، خائن و دزد حقوق بیت‌المال را ضایع کنند.

دری نجف‌آبادی بر افزایش کیفیت آموزش تأکید کرد و گفت: پیش از انقلاب با جمعیت 30 میلیونی، سرانه آموزش برای هر دانش‌آموز  ۱.۵ متر بود که در حال حاضر ۵.۲ مترمربع است؛ همچنین پس از انقلاب صنعت ریلی، جاده‌های شهری و روستایی، آزادراه‌ها و فرودگاه‌ها نیز با پیشرفت قابل‌توجهی همراه بوده که این اقدامات ارزنده حاصل کارنامه درخشان انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما