شناسهٔ خبر: 30631814 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ستاری:

معاونت علمی برای بر زمین نماندن مصوبات شورای انقلاب فرهنگی تلاش می‌کند

معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور با اشاره به همکاری‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی با این معاونت گفت: من در طول پنج سالی که در این معاونت مشغول به فعالیت هستم، تلاش کردم که هیچ مصوبه‌ای از این شورا بر زمین نماند.

صاحب‌خبر -

معاونت علمی برای بر زمین نماندن مصوبات شورای انقلاب فرهنگی تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که در محل حوزه هنری برگزار شد، گفت: بنیاد نخبگان از جمله دستاورد‌های دوره فعالیت آقای مخبر دزفولی به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بود همچنین در این دوران شاهد تصویب سند‌های مختلف در زمینه علم و فناوری همچون بیوتکنولوژی و نانو تکنولوژی بودیم.
 
وی با بیان اینکه تلاش بنده نیز همواره در این راستا بوده که سند‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و حوزه علم و فناوری از جمله جایزه مصطفی پیگیری شود و روی زمین نماند، افزود: در دوره آقای مخبر دزفولی اتفاق خوبی در حوزه تدوین اسناد علمی روی داد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه حرکت جدید در بین جوانان در حوزه فضای مجازی باعث شده تا جمهوری اسلامی زبان نهم فضای مجازی دنیا باشد تصریح کرد: ارایه مدل‌های جدید فناوری و پژوهشی و اینکه ما توانسته ایم تعداد قابل توجهی از جوانان را به کشور برگردانیم همگی مدیون زحمات آقای مخبر دزفولی است و جا دارد از او تشکر کنیم و حتما به عنوان یک دوست در کنار هم می‌مانیم و سالیان سال با هم کار می‌کنیم.

ستاری با بیان اینکه بنده با افکار بلند حجت الاسلام آملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در فضای مجازی آشنا هستم، تصریح کرد: امیدواریم در دوره جدید اتفاقات خوبی در ارایه مدل‌های جدید در حوزه فناوری بیفتد و این مدل‌ها توسعه یابد و بتوانیم فرهنگ خود را بنابرآنچه که خواستگاه انقلاب اسلامی است از این طریق توسعه دهیم و صادر کنیم.
 
معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با اشاره به همکاری‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی با این معاونت گفت: من در طول پنج سالی که در این معاونت مشغول به فعالیت هستم، تلاش کردم که هیچ مصوبه‌ای از این شورا بر زمین نماند.

نظر شما