شناسهٔ خبر: 30014054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

در استان

صاحب‌خبر -

 تقدير دانشگاه صنعتي «سهند» از خدمات شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه

تبريز-توفيقي

دانشگاه صنعتي «سهند» از خدمات‎دهي اتوبوسراني به دانشجويان اين دانشگاه تقدير و قدرداني نمود.

اين گزارش مي‌افزايد:مديران و معاونين دانشگاه صنعتي سهند با حضور در محل شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه و با اهداء لوح تقدير به مديرعامل اين شرکت از زحمات کارکنان و رانندگان شرکت واحد در ارائه خدمات مطلوب به دانشجويان اين دانشگاه قدرداني نمودند.

در اين جلسه، جلالي مدير عامل شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه نيز بر ضرورت افزايش کمي و کيفي خدمات به دانشجويان بالاخص دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر تاکيد کرد. شايان ذکر است شرکت واحد اتوبوسراني تبريز و حومه روزانه با 12 دستگاه اتوبوس از ساعت 7 صبح الي 11 شب و با بيش از 50 سرويس رفت و برگشت به دانشجويان دانشگاه صنعتي سهند خدمات ارائه مي‌نمايد.

انتصاب اعضاي کارگروه راه اندازي پست برق کيانشهر و کميته حفاظت فني و بهداشت کار در خوزستان

اهواز-محمدي

با حکم مدير عامل، اعضاي کارگروه کميته راه اندازي پست برق 132 کيلو ولت کيانشهر 1 و کميته حفاظت فني و بهداشت کار (HSE) منصوب شدند.

بر اساس احکام صادره، سعيد برادران (نماينده مديرعامل و رئيس)، عبداله مموئي (دبير)، اسماعيل بهادري، محمود منصوريه، رضا محمودي عبداله، امير زبيدي، علي حاجتي شيمني، مسلم مرساقيان، حاجت مراد قاسمي، فائز مشکوري نژاد، عبدالامير تنورساز (مشاور – قدس نيرو) و بيژن فاضلي (پيمانکار- نيرو نصر خرم) به عضويت در کارگروه کميته راه اندازي پست 132 کيلو ولت کيانشهر 1 منصوب شدند.

همچنين در حکم ديگري، بيژن بابادي (رئيس)، عنايت اله برون (دبير)، محسن مرادي، محسن علي پناهي، رضا جعفري، حميدرضا زرين جويي، رضا محمديان، محمد سلبي، حميد ستارزاده، صدراله عطاء پور، امير زبيدي، احمدرضا بخشي، غلامرضا اسکندري، اميرمهمانپذير، نوراله شکيبايي، محمد علي شاهزاده، علي اصغر خدامراد منگري و ناهيد غلامحسين اعضاي کارگروه کميته حفاظت فني و بهداشت کار (HSE) شرکت برق منطقه اي خوزستان را تشکيل مي‌دهند.

در جلسه فصلي مديران آموزش و پرورش گلستان مطرح شد؛

تلاش و چاره انديشي براي حل مشکل دريافتي معلمان

بهارستان-اصغري

امام جمعه گلستان از مسئولين خواست، براي حل مشکل دريافتي معلمان تلاش و چاره انديشي کنند.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام محمود نورپور در جلسه فصلي مديران آموزش و پرورش گلستان طي سخناني گفت:مديران، باغبانان نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و اميد آينده اين جامعه به عنوان امانت در دستان شما رشد و پرورش پيدا مي‌کنند.

وي با بيان اين که در امانت نبايد خيانت کرد، گفت:بايد با روحيه جهادي جهت جلوگيري از آسيبهاي اجتماعي و فراگيري آموزه‎هاي ديني تلاش کنيم.

امام جمعه گلستان با اشاره به مشکلات معلمان در حوزه هاي مختلف افزود:امروزه معلمان و مديران با توجه به اوضاع اقتصادي کشور از دريافتي‎هاي پايين و برخي از مشکلات ديگر رنج مي‎برند و مسئولين بايد در جهت رفع اين مشکلات تلاش کنند.

بازديد شهردار اهواز از تمهيدات مقابله با آب‌هاي سطحي منطقه دو

اهواز-محمدي

کتانباف شهردار اهواز و عاليپور معاون خدمات شهري شهرداري اهواز از روند اجراي عمليات‌هاي صورت گرفته به‌منظور پروژه مقابله با آبهاي سطحي منطقه دو بازديد کردند.

کتانباف گفت: بعد از آخرين بارش باران تاکنون پروژه‌هايي در سطح منطقه عملياتي شد که حاصل تلاش شبانه‌روزي پرسنل شهرداري جهت فراهم آوردن آسايش، سلامت و رضايت شهروندان است و بدون وقفه زماني در حال فعاليت هستند.

وي اين عمليات را شامل خاکريزي و زيرسازي جهت احداث جايگاه نصب سپتيک جديد آبفا، خاکبرداري و خاکريزي پشت منازل مسکوني جهت جلوگيري از ورود روان آبها، لوله گذاري به‌منظور خروج سريع آب‌هاي سطحي احتمالي در بارندگي‌هاي آتي بلوار امام رضا(ع)کيانشهر، لايروبي کانال سپتيک آبفا، خاکبرداري و احداث کانال‌هاي بزرگ و نصب تعداد 5 پمپ sp بر روي آنها به‌منظور هدايت آبهاي سطحي همراه با فاضلاب به خارج از محدوده مسکوني کيانشهر برشمرد.

شهردار اهواز تصريح کرد:در تلاشيم با ارزيابي کامل و دقيق‌تر، تنگناها و نارسايي‌هاي موجود از دفع فاضلاب‌هاي منطقه را به منظور حفظ سلامت، امنيت و جلب رضايت شهروندان برطرف کنيم و در اين راستا با ارائه خدماتي مطلوب در جهت جلب مشارکت اجتماعي شهروندان گام برداريم.وي با اشاره به اهميت مقوله خدمات‌رساني به شهروندان، رفاه و آرامش مردم را جزء ضروري‌ترين اهداف شهرداري برشمرد و بر تکميل و سرعت بخشيدن به اتمام اين پروژه‌ها تاکيد و اظهار کرد: با توجه به فعاليت‌هاي مهندسي شده و دقيق در صورت رفع مشکلات فاضلاب توسط اداره آبفا، ديگر در منطقه کيانشهر مشکل آبهاي سطحي نخواهيم داشت.

کتانباف در اين بازديد از نحوه عملکرد و اقدامات شبانه‌روزي صورت گرفته توسط شهرداري منطقه دو در زمينه رفع مشکلات امنيتي و سلامتي شهروندان و دفع سريع و کامل آبهاي سطحي از اولين بارش‌ها تاکنون تقدير و تشکر کرد.

نظر شما