شناسهٔ خبر: 29975178 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نظامیان صهیونیست‌ خانه شهید فلسطینی را منفجر کردند

نظامیان صهیونیست خانه خانواده شهید ناصر ابوحمید را در اردوگاه الامعری شهر رام‌الله در کرانه باختری منفجر کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نظامیان اشغالگر اسرائیلی خانه خانواده شهید ناصر ابوحمید را در اردوگاه الامعری شهر رام الله در کرانه باختری منفجر کردند.

مقامات اسرائیلی پسر کوچک این خانواده را به دست داشتن در قتل سرباز ارتش این رژیم در اردوگاه الامعری که دو ماه پیش رخ داد، متهم کردند. آن‌ها به خانواده ابوحمید هشدار داده بودند باید خانه خود را تخلیه کنند.

این سومین بار است که خانه این خانواده مبارز فلسطینی تخریب می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه از بازداشت چهل فلسطینی در کرانه باختری رود اردن خبر داد و اعلام کرد عملیات تعقیب دیگر مظنونان حمله روز پنجشنبه که در آن دو نظامی اسرائیلی کشته شدند، ادامه دارد.

کرانه باختری رود اردن که از بیش از پنجاه سال پیش به اشغال ارتش رژیم صهیونیستی درآمده است، روز پنجشنبه صحنه سومین حمله مسلحانه ظرف دو ماه گذشته بود که در جریان آن یک فلسطینی در یک ایستگاه اتوبوس دو نظامی صهیونیست را به ضرب گلوله کشت و دو تن دیگر را به شدت مجروح کرد.

در پی این حمله مسلحانه، ارتش اسرائیل نیرو‌های کمکی را به این منطقه که در آن صد‌ها هزار شهرک‌نشین اسرائیلی در کنار فلسطینی‌ها زندگی می‌کنند و بیم افزایش تنش‌ها در آنجا می‌رود، اعزام کرد.

نظر شما