شناسهٔ خبر: 29938649 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حجت‎الاسلام فلاح رفیع:

برنامه ساختارشکنانه دانشگاه تربیت مدرس مجوز نداشت/ نهاد رهبری مخالفت خود را اعلام کرده بود

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تربیت مدرس گفت: بنده به طور شفاهی و کتبی درباره‌ی خلاف آیین نامه بودن نشست ساختار شکنانه این دانشگاه و عواقب آن تذکر دادم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام دکتر فلاح رفیع در واکنش به برنامه‌ی ساختارشکنانه‌ای که دو روز قبل در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد گفت: اجرای این برنامه از چند جهت جای تأسف دارد. اولا این نشست مجوزی از شورای نظارت دانشگاه دریافت نکرده بود. البته بعضی از اعضای شورای نظارت موافق این برنامه بودند، اما من به طور شفاهی و کتبی درباره‌ی خلاف آیین نامه بودن این نشست و عواقب آن تذکر دادم.

وی ادامه داد:  بنای شورای نظارت بر این بوده و آن را به تشکل‌ها هم اعلام کرده بودیم که از دعوت کسانی که دارای محکومیت قضایی و نیز تنش زا هستند پرهیز شود. علیرغم این اعلام و آشکار بودن این امر، این دسته از افراد به برنامه مذکور دعوت شدند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه دعوت شدگان در این نشست مطالبی را عنوان کردند که ساختار شکنانه و علیه نظام و مصالح عمومی بود افزود: در این نشست رفتار‌های تنش زا و بعضا در راستای فتنه سال ۸۸ صورت گرفت. من کتبا و شفا‌ها مخالفت خود را با این نشست خلاف آیین نامه و غیر قانونی اعلام کرده بودم.

حجت الاسلام فلاح رفیع در پایان گفت: بخشی از دانشگاه با پاره‌ای کمک‌های خارج از عرف به این برنامه، این تلقی را ایجاد کردند که برنامه مذکور از سوی دانشگاه برگزار می‌گردد و این نیز جای بسی تأسف دارد. امیدوارم در آینده شاهد اینگونه برخورد‌ها نباشیم.

نظر شما