شناسهٔ خبر: 29928025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکنش مدافع رئال به صحبت‌های جنجالی رونالدو

اظهارات روز گذشته کریستیانو رونالدو و مقایسه جو رختکن یووه با رئال واکنش خوبی در مادرید نداشته است.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رونالدو به گفته خودش در یوونتوس احساس راحتی بیشتری نسبت به رئال دارد و جو رختکن این تیم را مثل یک خانواده می‌داند. فوق ستاره پرتغالی چنین حسی را در رئال نداشت.

آلوارو اودریوسولا، مدافع راست جدید رئال در نشست خبری بازی با زسکا و در پاسخ به رونالدو گفت: «رونالدو دیگر بازیکن رئال نیست و متعلق به گذشته است. اینجا در رئال مثل یک خانواده هستیم. صادقانه بگویم که از جو حاکم بر رختکن رئال و صمیمیت بین بازیکنان شگفت زده شدم. این بازیکنان همه جام‌ها را برده اند و بدون گذشت و فداکاری، چنین چیزی ممکن نمی‌شد.»

رئال: «در رئال احساس بسیار خوبی دارم. برای من بودن در رئال مثل یک رویا بود. تا همینجا یک گل زده ام و سه پاس گل داده ام. خوشحال‌تر و راضی‌تر از این نمی‌توانم باشم.»

لوپتگی: «همیشه قدردان لوپتگی خواهم بود، ولی اینکه او به من کمتر میدان می‌داد را نمی‌توانم قضاوت کنم. تصمیم و عقیده او بود. حالا خوشحالم که مورد اعتماد سولاری قرار دارم.»

لیگ قهرمانان: «هدف ما پیروزی در تک تک بازی‌ها و فتح لیگ قهرمانان است همانطور که در لالیگا و دیگر جام‌ها برای قهرمانی وارد می‌شویم.»

نظر شما