شناسهٔ خبر: 29894602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مشکینی در دانشگاه آزاد کردستان:

درآمد‌های غیرشهریه‌ای را می‌توان با هدف‌گذاری مناسب و سنجیده افزایش داد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با هدف‌گذاری مناسب و سنجیده می‌توان میزان درآمد‌های غیرشهریه‌ای را افزایش داد.

صاحب‌خبر -
//درآمد‌های غیرشهریه‌ای را می‌توان با هدف‌گذاری مناسب و سنجیده افزایش دادبه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج برگزار شد.
 
مجید مشکینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: منابع ارزشمندی در اختیار دانشگاه است که با هدف گذاری مناسب و سنجیده می‌توان میزان درآمد‌های غیرشهریه‌ای را افزایش داد.

وی ۳۸۶ واحد دانشگاهی در کشور، ۴ واحد آموزشی برون مرزی و حدود ۷۰۰ مدرسه سما را از جمله ظرفیت‌های موجود در دانشگاه برای ایجاد منابع درآمدزای پایدار عنوان کرد.

مشکینی موفقیت‌های کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در طول ۴۰ سال را حاصل هدایت و رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: نهاد دانشگاه عامل و بستر کسب موفقیت‌ها در همه زمینه‌های توسعه به ویژه در بخش تربیت نیروی انسانی متخصص و مدیر است و سهم دانشگاه آزاد اسلامی در این موفقیت چشمگیر است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تلاش در راستای استفاده بهینه از رهنمود‌های روشن مقام معظم رهبری، کسب موفقیت و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را ضمانت می‌کند.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان نیز در این مراسم عدم شیوه‌های علمی در کادرسازی و پرورش نیرو‌های مدیریتی را از نقاط ضعف سیستم‌های اداری برشمرد و گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر، متعهد، با تقوا و در تراز انقلاب به وسیله مراکز دانشگاهی صورت می‌گیرد و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه طی چند سال اخیر موفقیت آمیز بوده است.

وی همچنین شرط موفقیت در مدیریت را اشراف نسبت به آینده روشن تلقی کرد و امید به آینده را نشانه ایمان به خداوند، توکل و حرکت رو به جلو عنوان کرد.

در خاتمه این مراسم از تلاش‌های محمدقربان کیانی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و واحد سنندج با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و محسن پیشوایی علوی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

نظر شما