شناسهٔ خبر: 29888097 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

طهرانچی:

«فن‌بازار» حلقه مکمل تجاری‌سازی است/ مراکز رشد به تنهایی نمی‌توانند باعث توسعه تکنولوژی شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از اولین نمایشگاه فن‌بازار در حوزه تجعیزات پزشکی گفت: مراکز رشد به تنهایی نمی‌توانند باعث توسعه تکنولوژی شوند و باید به سمتی برویم که فن‌بازار‌های تخصصی برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز (دوشنبه ۱۹ آذر) از اولین نمایشگاه فن‌بازار این دانشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی که با همکاری اداره کل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده، بازدید کرد.

طهرانچی در این بازدید که با همراهی رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری و جمعی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت از غرفه‌های مستقر در این نمایشگاه با بیش از ۶۰ محصول دارای نوآوری در حوزه تجهیزات پزشکی بازدید کرد و با مسئولان غرفه‌ها و پژوهشگران حاضر در فن بازار به گفتگو پرداخت.

در حاشیه بازدید دو ساعته از اولین فن‌بازار تجهیزات پزشکی طهرانچی با بیان اینکه «فن‌بازار» حلقه مکمل تجاری‌سازی است بر مشارکت واحد‌های دانشگاهی با صندوق‌ها سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: فن‌بازار می‌تواند تولیده کننده، سرمایه‌گذار و مشتری را به هم وصل کند.

وی افزود: مراکز رشد به تنهایی نمی‌توانند باعث توسعه تکنولوژی شوند و باید به سمتی برویم که فن‌بازار‌های تخصصی برگزار کنیم تا بتوانیم صندوق‌های سرمایه‌گذاری، تولیدکنندگان محصولات دانش‌بنیان، حمایت کنندگان، استاندارد کنندگان و خریداران را به هم متصل کنیم تا بازار شکل بگیرد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط تحریم‌های ظالمانه علیه کشور، تجهیزات پزشکی از نیاز‌های جدی و مبرم است که امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی بتواند کار‌های جدی در این حوزه انجام دهد.

نظر شما