شناسهٔ خبر: 29397265 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کرمانشاه و مازندران فینالیست رقابت های کشتی آزاد شدند

قصرشیرین - ایرنا - تیم های کرمانشاه و مازندران با شکست حریفان خود به دیدار پایانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که هم اکنون به میزبانی شهرستان مرزی قصرشیرین در حال برگزاری است، راه یافتند.

صاحب‌خبر -

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه روز جمعه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 10 تیم برتر کشور در این رقابت ها به مدت 2 روز است که با هم به رقابت پرداخته اند و پس از برگزاری دیدارهای مختلف، کرمانشاه و مازندران به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافتند.
منصور کیانی افزود: همچنین تیم های البرز و همدان برای رقابتهای رده بندی، تهران و توابع تهران برای پنجم و ششمی ، گیلان و لرستان برای هفتم و هشتمی و خراسان شمالی و گلستان برای نهم و دهمی این مسابقات هم اکنون با هم به رقابت می پردازند که نتیجه نهایی تا ساعاتی دیگر مشخص می شود.
وی با بیان اینکه روز گذشته در مجموع 18 مسابقه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه برای چهارمین سال پیاپی به فینال این مسابقه ها راه یافته است.
وی از برگزاری آیین اختتامیه این رقابت ها تا ساعاتی دیگر با حضور نمایندگان کشتی، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و فرماندار قصرشیرین خبر داد.
همچنین لحظاتی پیش با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، «علیرضا ایزدی» قهرمان پرس سینه جهان، مدال قهرمانی خود را به پدر شهید «طاها اقدامی» کوچکترین شهید حمله تروریستی اهواز اهدا کرد.
ترکیب تیم کشتی استان کرمانشاه در این مسابقه ها خیراله قهرمانی در وزن 61 کیلوگرم، بهزاد بهروزی در وزن 65 کیلوگرم، یزدان ثنایی در وزن 70 کیلوگرم، رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم، محمدجواد حمیدی در وزن 79 کیلوگرم، ساسان بریموندی در وزن 86 کیلوگرم، ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم، جواد نظری در وزن 97 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، 2 هزار و 208 ورزشکار سازمان یافته و 23 هیات ورزشی فعال دارد که مجموعه فضاهای ورزشی این شهرستان شامل هشت سرسرای ورزشی سرپوشیده ، یک استخر روباز، یک پیست دو و میدانی، یک زمین چمن فوتبال و چند زمین چمن روستایی است.
3012/8066

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما