شناسهٔ خبر: 29040405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اعتراض گرو به بی‌محلی بازیکنان استقلال

الحاجی گرو در دیدار سپاهان به زمین رفت و خیلی تلاش کرد تا بتواند برای تیمش مثمرثمر باشد. او بارها با مدافعان حریف تنه‌به‌تنه شد، اما نتوانست کاری از پیش ببرد. بعد از بازی هم وقتی خبرنگاران از شفر پرسیدند که این بازیکن چرا نتوانسته خواسته‌ها را برآورده کند گفت اتفاقا او نسبت به قبل بهتر بود و اگر سال گذشته به استقلال می‌آمد، حتی بیشتر از مامه تیام گل می‌زد. گرو بعد از بازی به یک مساله معترض بود؛ این‌که بازیکنان داخل زمین با او حرف نمی‌زنند و گاهی حتی پاس نمی‌دهند. مشکل گرو در باشگاه استقلال حاد است.

صاحب‌خبر -

اکثر بازیکنان تیم با او مشکل دارند، چون اعتقاد دارند دلارهایی که حق آنها بوده، قرار است به جیب این بازیکن و نویمایر برود. آنها پر بیراه هم نمیگویند. به هر حال اگر تیم از لیگ قهرمانان درآمد داشته، به خاطر تلاش همه بازیکنان است که اکثرا هم ایرانی هستند.

اگر حسینی و تیام منتقل شدهاند و باشگاه به دلار و یورو رسیده به هر حال این پول میتواند حق کل تیم باشد، ولی باشگاه تصمیم گرفت تا هر چه در آورد برای خارجیها کنار بگذارد. یکی از بازیکنان استقلال میگوید: برای ما هم عجیب است که دلارها کجا میرود چون اگر باشگاه حسینی را 650 هزار یورو و تیام را 350 هزار دلار فروخته و از کنفدراسیون هم پول گرفته، نباید ما مشکل مالی داشته باشیم، ولی به ما چک برج 12 را دادهاند. اگر پول هست، چرا برای ما ایرانیها نیست؟!

این گلایه یکی از بازیکنان استقلال است و آن را به کل تیم تعمیم میدهد. ظاهرا همین شنیدههای بازیکنان باعث شده تا این روزها به خارجیها در تمرینات کمترین بیتوجهی شود. گرو در حال حاضر کاملا تنهاست و با هیچکدام از بازیکنان استقلال ارتباط ندارد. نویمایر ولی حداقل با ساشا شفر رابطه خوبی دارد و از کانال او توانست با چند بازیکن هم ارتباط نزدیکی بگیرد. گرو بعد از بازی سپاهان هم اعتقاد داشت اگر در زمین نمیتواند با تیم هماهنگ عمل کند به خاطر این است که هیچکس با او حرف نمیزند.

نظر شما