شناسهٔ خبر: 28969853 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

شوخی واره

از ذکر خیر جواد خیابانی تا اشاره ای به امیر حسین صدیق!

صاحب‌خبر -

گروه سینمای ایران: آخرین شماره بانی فیلم در هفته که با تعطیلات آخر هفته پیوند میخورد را فرصت مناسبی دیدیم برای ایجاد کمی تنوع، هواخوری و گذر از فضای جدی اخبار فرهنگی و هنری.
آنچه از این پس در آخر هفته ها بخشی تحت عنوان «شوخی واره» منتشر خواهد شد. بخشی دربرگیرنده انواع شوخیها و مزه پرانیهایی است که کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی خلق و دست به دست می کنند. با این تفاوت که ما به تبع ملاحظات روزنامه، دستچینی از قابل چاپها و مرتبط ها با حوزه سینما، تلویزیون و … را برای این بخش تدارک می بینیم. ضمن اینکه امیدواریم با توجه به رویکرد طنز مطالب این بخش، نامبرده شدگان در بند های مختلف آن دلخور نشوند و با سعه صدر لبخند بزنند.
 آقا ولی جدی ماها بی‌عقلیم، وگرنه انگلیسی حرف زدن به شیوه جواد خیابانی خیلی خوبه ، دیگه نمیخواد این همه گرامر و نکته یاد بگیری!
 جون هر کس دوست دارین انگلیسی حرف زدن اقای خیابانی رو مسخره نکنین. هیچ جای دنیا مردم به اندازه‌ی ما در این مساله کمال‌گرا نیستن. در حدی که ارتباط برقرار بشه منظورش رو رسوند و همین که جسارت داشت خوبه.
 والله خبرنگار اروپایی هم‌دیدیم که گفته فارسی میتونم حرف بزنم و‌زده، کلی هم تو قواعد اشتباه داشته اما چون اروپاییه فارسی غلط حرف بزنه، بامزه اس همه هم براش غش کردن. در اینکه خیابانی بد حرف زده شکی نیست، اما اتفاقا همه فهمیدن چی گفت، از جمله مربی بولیوی که در حد خیابانی حرف می‌زد.
 سلنا گومز که هیچی، بیل گیتس هم افسردگی بگیره باز من جمله «پول خوشبختی نمیاره» رو قبول نخواهم کرد!
 سلنا گومز با ۶۰میلیون دلار ثروت و شهرت جهانی افسرده شده و بردن بیمارستان بستریش کردن، من چه جوری زنده‌م و دارم توئیت میکنم؟!
 حالا ما به جمله‌ «نمی‌دانم، شاید حق با تو باشد» می‌خندیم، ولی خیلی جمله‌ مهم و مغفولیه و توجه بهش می‌تونه خیلی زندگی رو بهتر کنه.
 امیر حسین صدیق گفته تو فیلمی که علی صادقی و احمد پورمخبر باشند بازی نمیکنم، چون سطح سینما رو آوردن پایین.برادر من شما هم که با یکی از همینا «خالتور» رو بازی کردی، کلی هم فروخت. جوری درباره علی صادقی و پورمخبر حرف میزنی، انگار قبلا «گاد فادر» و «پاپیون» و اینا کار میکردی! ولی راستی یادش بخیر «زی زی گولو» چه خوب بود!
 این زندگى یه بلیط کنسرت ادل و یه صندلى تو نیوکمپ و یه واحد آپارتمان تو نیویورک به من بدهکاره. فقط همین!
 تنها بخشی از داستان «هری پاتر» که با هیچ منطقی نمی‌تونم قبولش کنم اینه که هاگوارتز یه مرکز آموزشی تو انگلیسه و شهریه نداره.
 الان صدا سیما یه آمار میده که ۹۸ درصد مردم از پخش نشدن «نود» راضی هستن.۱۱۰ درصد هم زنگ زدن و از پخش نشدن نود تشکر کردن؛ کاملا واقعی و جدی!
 بزرگ شدم مثل خیلی از این گروه های جدید موسیقی یه بند میزنم به اسم cigarette after tea تو آهنگامم از ساز هاى سنتى استفاده می کنم!
 هنراول:موسیقی
هنر دوم:مجسمه سازی
هنر سوم:نقاشی
هنرچهارم:ادبیات
هنر پنجم:معماری
هنر ششم:رقص
هنرهفتم:سینما
تا هفتاد هم بشماریم باز دل شکستن هنر نیست!
  برنامه های صداوسیما ۳ دسته شده؛یا دارن در مورد خاشقچی صحبت میکنن،یا دارن میگن پاشید بیاید مالیاتتون رو بدید،یا بین این دوتا برنامه تبلیغه که کتابای از مرغ شیر تا جون آدمیزاد رو بخرید تا توی کنکور موفق بشید!

نظر شما