شناسهٔ خبر: 28929627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 ترکيبي که لو رفت

ژوزه به دنبال خائن!

ديلي ميل انگليس خبر داد که ژوزه مورينيو، سرمربي منچستريونايتد از لو رفتن ترکيب تيمش پيش از ديدار با چلسي بسيار عصباني است. مورينيو با قراردادن خوان ماتا، هافبک اسپانيايي در ترکيب اصلي تيمش مي خواست در اين ديدار ساري، سرمربي چلسي را غافلگير کند اما اين لو رفتن ترکيب باعث شده تا همه نقشه هاي مورينيو بر آب شود. ترکيب تيم را پيش از ديدار کادر فني و بازيکنان مي دانستند و مورينيو به همين خاطر به دنبال خائني است که سيستمش را لو داده است. اين ديدار با نتيجه تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

کريمي؛ بازيکن ويژه شفر مقابل سپاهان

ديدار دو تيم استقلال و سپاهان از هفته دهم رقابت‌هاي ليگ برتر، روز چهارم آبان به ميزباني آبي‌پوشان و در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود. استقلال و سپاهان هر دو مدعي قهرماني هستند و در تلاشند تا هرچه زودتر خود را به صدر جدول مسابقات برسانند؛ صدري که هفته هاست در اختيار پديده مشهد قرار گرفته و روند نتايج اين تيم نيز به گونه‌اي است که به نظر نمي‌رسد فعلا قصد پايين آمدن از آن را داشته باشد.

ديدار استقلال و سپاهان مي‌تواند جذابيت‌ها و حساسيت‌هاي زيادي داشته باشد. در دو تيم کم نيست تعداد نفراتي که براي اين بازي بزرگ انگيزه‌هاي متفاوت دارند. يکي از نفرات، علي کريمي هافبک مياني و ملي پوش استقلال است؛ هافبکي که با سپاهان به فوتبال ايران معرفي شد، با اين تيم اوج گرفت و چهره شد، از اين تيم به تيم ملي رسيد و حتي لژيونر شد. حالا علي کريمي بايد نخستين تقابل خود با پيراهن استقلال را در مقابل تيم سابقش تجربه کند. به همين دليل اين بازيکن را بايد از چهره هاي شاخص اين بازي بزرگ دانست؛ چهره اي که حتما در کانون توجه قرار دارد.

دروازه‌بان جوان، نگراني بزرگ السد

السدي ها براي رويارويي با پرسپوليس يک نگراني مهم دارند و آن هم غيبت دروازه بان اصلي اين تيم است.

مهم‌ترين غايب تيم السد در بازي امروز، سعد الدوساري دروازه بان اين تيم است که به دليل محروميت، امکان همراهي نماينده قطر را ندارد و همين مسئله نگراني قطري ها را در پي داشته اما روزنامه الرايه قطر سعي کرده است به دروازه بان جوان السد روحيه بدهد.

اين روزنامه در اين ارتباط نوشت: «السد با 19 بازيکن به تهران رسيد. بازيکنان اين تيم از نظر فني، بدني و ذهني آماده هستند و تلفيقي از نفرات جوان و باتجربه در تيم حضور دارند. تمام خطوط السد به جز خط دروازه کامل است. کادر فني به دو دروازه بان جوان خود يعني مشعل برشم و جهاد محمد اعتماد کرده است. اعتماد به نفس برشم زياد است بخصوص اينکه او سابقه بازي در ورزشگاه آزادي را هم دارد و مقابل تيم استقلال در اين ورزشگاه بازي کرد و السد با نتيجه 3 بر يک به پيروزي رسيد. اين يعني اينکه برشم باوجود سن کم، تجربه بازي در آزادي و مقابل تماشاگران ايراني را دارد.»

ادامه بلاتکليفي مدافع قهرماني ليگ برتر بسکتبال

فصل جديد رقابت‎هاي بسکتبال ليگ برتر باشگاه‎هاي کشور روز پنجشنبه آغاز مي‎شود اما وضعيت شهرداري تبريز براي اين رقابت‎ها هنوز قطعي و نهايي نيست.

به گزارش مهر، فصل گذشته ليگ برتر بسکتبال، با قهرماني شهرداري تبريز به پايان رسيد. اين تيم در فينال مسابقات و در مجموع پنج ديدار، مهرام را شکست داد و در اولين حضورش جام قهرماني را بالاي سر برد.

مدافع قهرماني ليگ بسکتبال اما براي شرکت در فصل جديد اين مسابقات همچنان در بلاتکليفي به سر مي برد. البته قرعه کشي اين فصل از رقابت ها با لحاظ کردن نام شهرداري تبريز و 11 تيمي بودن جدول، انجام شد با اين حال هنوز مشخص نيست که مدافع عنوان قهرماني در اين فصل از رقابت ها حضور خواهد داشت يا نه!مسابقات باشگاهي بسکتبال از پنجشنبه (سوم آبان ماه) آغاز مي شود با اين حال هنوز ترکيب بازيکنان شهرداري تبريز نهايي نشده و اصلا اين تيم سرمربي ندارد. البته در رابطه با حضور شهرداري تبريز در ليگ بسکتبال، نشستي در شوراي شهر تبريز برگزار شد. شهردار جديد تبريز هم از تيم شهرداري و حضورش در ليگ بسکتبال حمايت کرده است اما با همه اينها وضعيت اين تيم مشخص نيست.

قائدي و فرار از حاشيه‌هاي فصل قبل

بازيکن جوان تيم فوتبال استقلال، اين روز‌ها بدون حاشيه کارش را پيش گرفته و تمرين مي‌کند.

مهدي قائدي در حالي فصل گذشته با 18 سال سن به تيم استقلال آمد که همه نوع حواشي را تجربه کرد.اين بازيکن که با تکنيک بالا، پيش هواداران جايگاه خاصي پيدا کرده، درگير حواشي زيادي شد که مهم‌ترين آن تصادفي بود که در بوشهر اتفاق افتاد.قائدي پس از گذشت دوران نقاهت خود، بار ديگر در کانون حواشي بود، اما مدتي است که اين بازيکن جوان از حواشي فاصله گرفته است.او که سخت تمرين مي‌کند، در بازي با سايپا بازيکن موثري نشان داد و به جاي اينکه مدام با توپ کار‌هاي تکنيکي به نمايش بگذارد، در خدمت تيم بود تا يکي از بهترين روز‌هاي قائدي رقم بخورد. طلسم گل نزدن‌هاي او هم در ديدار با نفت مسجدسليمان شکسته شده و حالا خيلي راحت‌تر در ترکيب استقلال به ميدان مي‌رود.

برچسب‌ها:

نظر شما