شناسهٔ خبر: 28857364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

 هشدار به زائران؛ احتمال بروز وبا در عراق

عموما مشکلاتي نظير اسهال وبايي در اثر آب‌هاي آلوده در خاک عراق در بين زوار ديده مي‌شود. بيماري وبا يک تهديد جدي است و سال گذشته تعدادي بيمار در اين رابطه داشتيم.دبير کميته بهداشت و درمان اربعين حسيني با اشاره به اينکه زائران دياليزي بايد با مراقبت‌هاي بهداشت فردي از ابتلا به وبا جلوگيري کنند، تاکيد کرد: همراه بردن دارو‌هاي کدئين يا مخدردار به کشور عراق ممنوع است.به گزارش ميزان، نوري گفت: شانس بيماري وبا در گرما افزايش مي‌يابد و اگر يک بيمار دياليزي با اين مشکل رو به رو شود، حتما دچار مشکلي حادتر مي‌شود.

رويترز: گروه ويژه اقدام مالي به ايران تا 4 ماه ديگر فرصت داد

گروه ويژه اقدام مالي( FATF ) در نشست پاريس پايتخت فرانسه به ايران تا فوريه سال آينده (4 ماه ديگر) براي تکميل اصلاحات فرصت داد.

به گزارش رويترز از منابع خبري، اين گروه در آخرين نشست خود در پاريس براي تحقق اصلاحات ايران مطابق با استانداردهاي جهاني تا فوريه سال آينده ( بهمن - اسفند) به تعليق اقدامات متقابل عليه ايران راي داد.

پمپئو: آمريکا مصمم است که کمپين فشار حداکثري عليه ايران را دنبال کند

وزير امور خارجه آمريکا مدعي شد که واشنگتن به فشار خود عليه ايران ادامه خواهد داد.

به گزارش ايسنا، مايک پمپئو، وزير امور خارجه آمريکا در ادعاهايي بي‌اساس و با استفاده از سياست ايران‌هراسي در توييتي نوشت: آمريکا مصمم است که کمپين فشار حداکثري خود عليه نظام ايران را ادامه دهد.

آمريکا، ژاپن و کره جنوبي خواهان حفظ تحريم هاي کره شمالي شدند

وزراي دفاع آمريکا، ژاپن و کره جنوبي در نشستي خواهان حفظ تحريم هاي شوراي امنيت سازمان ملل عليه کره شمالي تا خلع سلاح کامل اين کشور شدند.به گزارش ايرنا از خبرگزاري کيودو، 'تاکه‌شي ايوايا' وزير دفاع ژاپن اعلام کرد در اين نشست که در حاشيه اجلاس 'آ.سه.آن' در سنگاپور برگزار شد با 'جيمز متيس' وزير دفاع آمريکا و 'جئونگ کيونگدو' وزير دفاع کره جنوبي بر سر خلع سلاح کره شمالي و همچنين جلوگيري از انتقال کالا با کشتي به پيونگ يانگ به توافق رسيده اند.

استقرار کم سابقه ادوات نظامي رژيم صهيونيستي در مرز غزه

به دنبال افزايش تنش ميان حماس و رژيم صهيونيستي، ارتش اسرائيل برخي ادوات نظامي زرهي خود از جمله تانک‌هاي مرکاوا را در نزديکي مرزهاي غزه با سرزمين‌هاي اشغالي مستقر کرده است.به گزارش ايسنا، به نقل از اليوم السابع، ارتش اسرائيل 60 تانک و نفربر زرهي را در نزديک مرزهاي غزه مستقر کرد، از زمان جنگ 2014 ميان اسرائيل و حماس اين بيشترين تجهيزات نظامي است که رژيم صهيونيستي در اين منطقه مستقر مي‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما