شناسهٔ خبر: 28855766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

شیخ‌ویسی: فرصت خوبی بود تا از پرسپولیس امتیاز بگیریم/ گرفتن سهمیه آسیا اصلی‌ترین هدف ماست

وحید شیخ‌ویسی، دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد که اصلی‌ترین هدف این تیم در فصل جاری کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

صاحب‌خبر -

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره لغو بازی تیمش برابر پرسپولیس و اینکه آنها از شرایط بازی های رسمی دور هستند، گفت: ما تمایل داشتیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و کاملاً هم آماده بودیم، ولی به هرحال این بازی به دلیل دیدار پرسپولیس - السد لغو شد و باشگاه ما هم در این زمینه با باشگاه پرسپولیس همکاری کرد. این هفته فرصت خوبی بود تا از پرسپولیس امتیاز بگیریم، ولی در نهایت این مسابقه لغو شد و حالا خودمان را آماده بازی با ذوب آهن می کنیم.

وی در ادامه افزود: این درست است که بازی رسمی انجام ندادیم، ولی هفته گذشته با سپاهان بازی کردیم و آخر همین هفته هم یک بازی دوستانه انجام می دهیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بچه ها نیز با انگیزه زیادی تمرین می کنیم. در این تعطیلی ها کادر فنی برنامه های خوبی برای تیم در نظر گرفت و خوشبختانه مشکلی احساس نمی شود.

شیخ ویسی در مورد اینکه مهمترین هدف پیکان در فصل جاری لیگ برتر چیست، تصریح کرد: از همان ابتدای لیگ اصلی ترین هدف ما رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده است و ما برای رسیدن به این هدف نهایت تلاش مان را به کار خواهیم گرفت. امسال تیم خوبی داریم و امیدوارم به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان در مورد عملکرد خودش تا به اینجای فصل تصریح کرد: من نباید در مورد عملکردم صحبت کنم و مهم این است که کادر فنی راضی باشد. خوشبختانه آمار نشان می دهد که عملکردم خوب بوده و دوست دارم در بازی های آینده هم تأثیرگذاری مثبتی داشته باشم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما