شناسهٔ خبر: 28832516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

کیه لینی: بازیکن ها باید شغلی غیر از فوتبال نیز داشته باشند

امیر رضا فرجی / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | جورجیو کیه لینی کاپیتان تیم یوونتوس، جزو معدود تحصیلکرده های دنیای فوتبال است و اعتقاد دارد با مطالعه می توان پیشرفت زیادی در فوتبال کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - جورجیو کیه لینی کاپیتان تیم یوونتوس، از معدود فوتبالیست های تحصیلکرده های دنیای فوتبال است و تحصیلات و مطالعه از اهمیت زیادی برای این مدافع ایتالیایی برخوردار است. کیه لینی دارای مدرک دکترای رشته MBA می باشد و به همین دلیل در بین هواداران بیانکونری به دکتر معروف است.

 

او در تازه ترین اظهار نظر خود گفت:

 

-

یک بازیکن 20 ساله، حس می کند می تواند هر کاری دوست دارد انجام دهد و در تاریخ جاودانه بماند ولی در 35 سالگی می فهمد در حال گذراندن روزهای پایانی فوتبالش است و تمام شده به حساب می آید. پس از فوتبال شما باید زندگی تان را ادامه دهید. عده ی  کمی از فوتبالیست ها هستند که می توانند پس از دوران بازیگری، شغلی در فوتبال برای خود فراهم کنند. خطر افسردگی پس از پایان دوران بازی به سراغ بازیکن ها می آید و دردسر های زیادی برای شان پیش می آید چون نمی دانند باید بعد از فوتبال چه کنند. با مطالعه افکار انسان گسترده می شود.

-

 

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما