شناسهٔ خبر: 28832474 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

رویای بر باد رفته نراتزوری!

محمد حسین فتحی / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | تمدید قرارداد هازارد و لوکا مودریچ، باشگاه اینترمیلان را از اهداف خود دور خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - باشگاه اینتر میلان ایتالیا همچنان پیگیر جذب لوکا مودریچ بهترین بازیکن سال 2018  جهان است. نراتزوری قصد دارد در زمستان پیش رو و یا تابستان آینده بار دیگر برای انتقال او اقدام کند.

 

روزنامه ی ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت مدعی شد به دلیل تمدید قرارداد هازارد با باشگاه چلسی شاید این رویای اینتر به واقعیت نپیوندد ؛ طبق ادعای این روزنامه رئال تنها در صورت جذب هازارد با جدایی مودریچ موافقت خواهد کرد.

 

البته پیش از این ستاره باشگاه چلسی از علاقه ی خود برای پیوستن به کهکشانی ها سخن گفته بود، او اخیرا در مصاحبه ای اظهار داشت که خوشحال می شود که به رئال مادرید برود اما در چلسی نیز خوشال است.

 

ظاهرا باشگاه  چلسی ستاره بلژیکی خود را با دستمزد سالانه 18 میلیون یورو متقاعد کرده تا در بین آبی های لندن بماند، در صورت تمدید قرارداد هازارد ، باشگاه رئال هم پیشنهاد دستمزد سالانه 10 میلیون یورو را به ستاره کروات خود خواهد داد تا در این بین باشگاه اینترمیلان رویای خود را بر باد ببیند!

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما