شناسهٔ خبر: 28832276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

تنها 11 روز تا ال کلاسیکو با ستاره های از گور برخواسته

امین میران / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | غول های فوتبال اسپانیا کمتر از دو هفته دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 -تب داغ فوتبال پس از حدود دو هفته برگزاری فیفا دی از هفته آینده با برگزاری دیدار های باشگاهی در 5 لیگ معتبر  اروپایی بار دیگر به خانه فوتبال دوستان باز خواهد گشت.

به غیر از رقابت تیم هایی چون چلسی و منچستر  و بازی های لیگ قهرمانان اروپا، از امروز همه نگاه ها به نخستین ال کلاسیکو فصل خواهد بود جایی که رئال مادرید بدون رونالدو باید 6 آبان مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به میدان برود.

تنها 11 روز تا نخستین ال کلاسیکو رفت باقی مانده و بد نیست سری بزنیم به وضعیت کنونی شماره یازده های دو تیم؛ عثمان دمبله و گرت بیل این بار  با  شرایط  متفاوتی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

بیل ستاره ولزی کهکشانی ها در ابتدای فصل پس از خروج رونالدو به سوپر استار برنابئو تبدیل شد به طوری که در روزهای آغازین لا لیگا کسی در مادرید جای خالی رونالدو را با وجود بیل حس نمی کرد؛ اما همان مصدومیت های همیشگی در کنار عملکرد سینوسی باعث شد تا رئال لوپتگی به یک باره زمین بخورد و با مشکل جدی گلزنی رو به رو شود.

گرت بیل
گرت بیل


به نوشته آ اس؛ گرت بیل که به دلیل برخی مشکلات جزئی، اردوی تیم ملی کشورش در روزهای فیفا دی را زود تر از موعد ترک کرده، به احتمال زیاد در هفته نهم مقابل لوانته به میدان نخواهد رفت تا با آمادگی 100% به دیدار با بارسلونا برسد.

 


اژدهای ولزی تا به حال در 7 دیدار  تیمش در لا لیگا به میدان رفته و  در این مدت با به ثمر رساندن 3 گل و دادن 2 پاس گل یکی از تاثیر گذارترین نفرات لوپتگی بوده است.

در آن سوی میدان اما عثمان دمبله فصلی فوق العاده را پشت سر می گذارد، ستاره فرانسوی بلوگرانا این فصل با وجود خریدهای آن چنانی تیمش جایگاه ثابتی در ترکیب والورده پیدا کرده و  با گل های استثنایی خود فصل کابوس وار گذشته را به کلی به دست فراموشی سپرده است.

عثمان دمبله
عثمان دمبله


دمبله در این فصل در هشت دیدار لا لیگا 822 دقیقه به میدان رفته و توانسته هر 173 دقیقه دروازه رقبای تیمش را باز کرده است و در مقایسه با بیل حدود 7 دقیقه آمار بهتری دارد.

با توجه به این موضوع که شکست در ال کلاسیکو می تواند برای سرمربیان هر دوتیم به قیمت از دست دادن شغل تمام شود، وینگر های دو تیم می توانند نقش تعیین کننده ای را در این دیدار ایفا کنند.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما