شناسهٔ خبر: 28800471 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

2 بازیگر دیگر به سریال «حکایت‌های کمال» پیوستند

به گزارش روابط عمومی طرح، در حالی که تصویربرداری سریال «حکایت‌های کمال» همچنان در شهرک غزالی ادامه دارد، شهرام عبدلی و شهربانو موسوی هم جلوی دوربین آن رفتند. تاکنون بیش از 30 درصد سریال تصویربرداری شده و تدوین سریال را به‌طور همزمان شادی شایانفر انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

سریال ۱۵۰ قسمتی حکایتهای کمال به تهیهکنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرتا... صلحمیرزایی، اوایل مرداد گذشته در شهرک غزالی کلید خورد.

محمود پاکنیت، شهره لرستانی، نگار عابدی، فلور نظری، علی مسلمی، کاظم هژیرآزاد، شهرام عبدلی، سیروس میمنت، حمید ابراهیمی، اکبر سنگی، آرش نوذری، داریوش سلیمی، سعید پیردوست، عباس محبوب، بیتا خردمند، حمید صفایی و شهربانو موسوی، همراه هنرمندان خردسال محمدرضا شیرخانلو، امیرحسین کافتری، محمدحسین بلوکات و جمعی از بازیگران سینما و تئاتر جلوی دوربین این سریال رفتهاند.

این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و ساختاری اپیزودیک دارد. حکایتهای کمال اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب میشود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. این سریال در مرکز سیما فیلم تولید میشود و ۱۵۰ قسمت دارد.

صلحمیرزایی تاکنون سریالهای پنجره، رخصت و دختری به نام آهو را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیهکنندگی هم زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلیزاده از شبکه دو پخش شد.

نظر شما