" مشتركان دارنده سيمكارت همراه اول كه در مورد صورتحساب قبوض خود شكايت دارند ميتوانند از طريق تماس با سامانه اطلاعرساني همراه اول به شماره ۹۹۹۰، موارد شكايت خود را از اپراتور پيگيري کنند".
غلامرضا داداشزاده معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري با بیان مطلب فوق افزود: برخي از مشتركين از طريق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزايش قبوض خود شكايت داشتند كه بررسيهاي انجام شده،نشاندهنده عدم تغيير در تعرفههاي اعمالي بوده است و برخي از اين موارد به دليل استفاده مشتركين از سرويسهاي ارزش افزوده و همچنين اختلال در سامانه ثبت پرداخت ميان دورهاي در شبكه همراه اول است.
وي درباره نحوه رسيدگي به شكايات مشتركان گفت: مشتركين ميتوانند اين موارد را با مراجعه به امور مشتركين اپراتورها و دريافت ريز مكالمات از اپراتور پيگيري كرده و در صورت عدم رفع مشكل، از طريق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام كنند.
نکته : کامنتهای حاوی توهین بلافاصله حذف میشوند
نظر شما