شناسهٔ خبر: 28325518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

توانمندسازی دانشجویان، مهمترین رویکرد بسیج در سال تحصیلی جدید است

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین رویکرد بسیج دانشجویی در سال تحصیلی جدید باید توانمندسازی دانشجویان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه  دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسب آغاز سال تحصیلی جدید و هفته  دفاع مقدس، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور و علوم پزشکی شهرکرد با بسیجیان و مسئولین بسیج این دانشگاه‌ها دیدار کرد.

در این دیدار‌های جداگانه که در فضای کاملا صمیمی و به دور از تشریفات اداری و سازمانی برگزار شد، مسئول ناحیه با تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته‌ دفاع مقدس، برای دانشجویان بسیجی در این سال آرزوی موفقیت کرد.

کریمی کار امروز دانشجویان بسیجی را در امتداد مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان در طی ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت: به فرموده  مقام معظم رهبری نسل جوان، با انگیزه، پویا، با نشاط و مومن و انقلابی امروز اگر از جوانان نسل اول انقلاب بالاتر نباشد، پایین‌تر نیست.  

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ضمن سرکشی و بازدید از برنامه‌ها و فعالیت‌های این تشکل‌ها در هفته‌ دفاع مقدس و استقبال از ورودی جدید با بیان اینکه مهمترین رویکرد بسیج دانشجویی در سال تحصیلی جدید باید جذب بکارگیری و رشد و توانمند سازی دانشجویان می‌باشد، به بیان راهکار‌های عملی و تجربه شده در خصوص جذب، کار تشکیلاتی، تعامل صحیح با مسئولین پرداخت.

وی، فضای پویا، کارامد و توانمد فعلی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت:، اما این کافی نیست و ما باید با تلاش و همت شبانه روزی به سمت نقطه‌ی مطلوب که تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است، حرکت کنیم.

نظر شما