شناسهٔ خبر: 28314972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رسولی در گفتگو با دانشجو:

رفتار و رای نمایندگان مجلس را رصد می‌کنیم

فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: رفتار و رای و سخن تک‌تک نمایندگان بخصوص آقای لاریجانی را در مجلس رصد خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

سمیه رسولی، فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: طعم تلخ ترور را هیچ کس بهتر از ملتی درک نمی‌کند که از سال‌های دهه ۶۰ آن را چشیده است.

رسولی افزود: داغ مصیبت اخیر را به همه مردم ایران بخصوص هموطنان عزیزمان در اهواز را تسلیت می‌گوییم، اهواز شهری است که یکبار شمر را در لباس صدام تجربه کرد و اینبار در روز‌هایی عاشورایی دفاع مقدس، آل سعود دوباره نقش شمر را برای آن‌ها تداعی کرد.

فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: امروز صحبت از آل سعود و آمریکایی است، که خود معنای تروریست اند و چند ماهی است این سوال از مجلس وجود دارد چرا با وجود ناظر بودن این دو عضو در FATF و ایرادات بسیار دیگر، هنوز نمایندگان در دو راهی قبول یا رد این لایحه هستند.

وی با انتقاد از عملکرد رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی بهتر از هرکس منشا این دو راهی را می‌داند، که به جای آنکه مجلس در راس امور باشد، علی لاریجانی در راس امور است.

رسولی ادامه داد: توصیه می‌کنیم به ایشان برخلاف رویه یک دهه ریاستشان، به جایی آنکه مجلس را در جهت دلخواه خود هدایت کند، آن را به سوی منفعت و امنیت مردم کشورش پیش ببرد؛ چرا که همیشه هزینه حرکت اشتباه مجلس را مردم می‌پردازند و اینجا دیگر خبری از آقازاده‌ها نیست.

فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پایان گفت: اینبار رئیس مجلس باید بداند به بهای خون شهدای اهواز دیگر از پیگیریمان برای رد FATF دست نمی‌کشیم و منتظر اخبار به تعویق افتادن بررسی این لایحه نیستیم و حذف کامل آن را از مجلس انتظار داریم و رفتار و رای و سخن تک تک نمایندگان بخصوص آقای لاریجانی را در مجلس رصد خواهیم کرد.

نظر شما