شناسهٔ خبر: 28291103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون گلف | لینک خبر

برگزاری نشست کمیته فرهنگی فدراسیون گلف

اعضای کمیته فرهنگی فدراسیون گلف معرفی شدند

صاحب‌خبر - به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، نشست کمیته فرهنگی فدراسیون گلف روز یکشنبه اول مهرماه در محل دفتر فدراسیون با حضور سرپرست فدراسیون گلف و مسئول کمیته فرهنگی برگزار شد.
در ابتدا "طالب رجب پور" مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون گلف ضمن عرض تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: وجود یک تیم تخصصی فرهنگی در هر مجموعه ای ضرورت می باشد و توفیق در ورزش نیازمند تقویت امور فرهنگی است.
وی افزود: حضور "بهروز منتقمی" در راس فدراسیون گلف موجب تحول در امور فرهنگی فدراسیون شده و این کمیته تلاش دارد تا از همه ظرفیت ها برای کمک به این مقوله استفاده کند و در این راستا از سرپرست فدراسیون درخواست تخصیص اعتبار نمود.
در ادامه، سرپرست فدراسیون گلف ضمن گفتگو و تعامل نظر با حاضرین در جلسه از حضور اعضای کمیته فرهنگی ابراز خرسندی نمود و اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم از پتانسیل موجود حداکثر بهره برداری را ببریم و استفاده از نیروهای کارآمد در این کمیته موجب پیشرفت روزافزون فعالیت های امور فرهنگی فدراسیون شود.
در پایان "بهروز منتقمی" نسبت به تعیین شرح وظایف و تدوین چهارچوب ها با توجه به سیاست های کلان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد و موافقت نمودند که تمامی هیئت های استانها و همچنین انجمن های وابسته به فدراسیون گلف، کمیته های فرهنگی خود را که تاکنون تشکیل نداده اند راه اندازی نمایند.
گفتنی است در این نشست، اعضای کمیته فرهنگی به شرح زیر معرفی شدند:
سید جلال عرفانیان : دبیر کمیته فرهنگی
سمیرا سلیمانی: عضو کمیته فرهنگی
سکینه دادخواه: عضو کمیته فرهنگی
رحمت اله رفیع نژاد : عضو کمیته فرهنگی

نظر شما