شناسهٔ خبر: 28266990 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حق با شماست

صاحب‌خبر -

# جرثقیل_ نظارت مهدی عسلی:

در حاشیه اتوبانها جرثقیلهای زیادی کمین کردهاند آنها به محض تصادف خودروها سراغ رانندهها میروند و با قیمتهای نجومی اقدام به جابجایی خودروها میکنند. فعالیت جرثقیلها بدون هیچ نظارتی صورت میگیرد و پلیس راهور نیز به تخلف آنها هیچ واکنشی نشان نمیدهد.

# بوی ـــ بیمارستان

گودرزی از تهران:

بوی بد فاضلاب بیمارستان بعثت در بلوار تختی، شبها به اوج خود میرسد و حتی عبور از این خیابان با توجه به بوی تعفن و نامطبوع رنج آور است.

# خاطره ـــ تالاب

حسامنژاد از خوزستان:

با خشک شدن تالاب هورالعظیم، شهرهای استان خوزستان میزبان گردو غبار هستند و در صورت رسیدگی نکردن مسؤولان به این تالاب، بحران تمام استان را فرا میگیرد.

# احتکار

حیاتی از تهران:

بعضی از کالاهای احتکار شده در انبارها و سولهها دارای تاریخ انقضا است و با توجه به زمان زیادی که صرف رسیدگی به این پروندهها توسط قوه قضاییه میشود ممکن است فاسد شده یا از بین بروند، بهتر است در این باره با توزیع این کالاها در بازار، از خسارتهای بیشتر جلوگیری شود.

# برج ـــ سازی

نوری از تهران:

با توجه به کمبود آب چرا مجوز ساخت برجهای بلند در حاشیه شهر تهران داده میشود که برای ساخت هر کدام هزاران لیتر آب نیاز است؟

# گرانی ـــ مدرسه

غلامی از تهران:

با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، شاهد گران شدن کیف، کفش، لباس و لوازم التحریر و قیمتهای سرسامآور هستیم و متاسفانه جالی خالی نظارت قابل مشاهده است.

# بدون ـــ آنتن

رستمی از تهران:

همراه اول در خط یک متروی تهران اصلا آنتن ندارد و به هیچ عنوان نمیتوان مکالمه کرد.

# مردم علیه احتکار

ممقانی از ساری:

خرید نکردن شهروندان از دو شرکت بزرگ کرهای الجی و سامسونگ که کالاهای خود را برای افزایش قیمت احتکار کرده اند، بیش از پیش احساس میشود تا فکر سوءاستفاده را از سر خود بیرون بیندازند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

نظر شما