شناسهٔ خبر: 28211495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

ویکتوریا پلژن 2_2 زسکا مسکو؛ از دست رفتن برد در واپسین ثانیه ها برای پسران ویکتوریا

شاهین تهلیلی / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | دو تیم از کشورهای جمهوری چک و روسیه در مصافی جنگجویانه به مصاف یکدیگر رفتند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - دو تیم ویکتویا پلژن و زسکا مسکو در ورزشگاه دوسان آرنا با ترکیب 11 نفره زیر به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب ویکتوریا بلژن - زسکا مسکو
ترکیب ویکتوریا بلژن - زسکا مسکو

 

این دیدار در نیمه اول با قدرت نمایی تیم میزبان آغاز شد و پلژن توانست مقابل چشمان هزاران تماشاگر خودی در دقیقه 29 توسط کرمنسیک به گل برسد این مهاجم 25 ساله چکی به همین تک گل راضی نبود و در دقیقه 41 دبل خود را به ثبت رسانید تا پسران ویکتوریا در همان نیمه اول با اندوخته دو گله خود به رختکن بروند.

ویکتوریا بلژن - زسکا مسکو
ویکتوریا بلژن - زسکا مسکو

 

با شروع نیمه دوم زسکا مسکو عزم خود را جزم کرده بود تا بتواند این نتیجه را جبران نماید و بازی را به تساوی بکشاند. حملات این تیم روسیه ای در دقیقه 49 جواب داد و توانستند توسط چالوف به گل اول خود دست یابند. در ادامه این بازیکنان پلژن بودند که سعی داشتند با در دست گرفتن نبض بازی، زسکا را به کنترل خود درآورند و در این امر نیز موفق ظاهر شدند.

 

ویکتوریا بلژن - زسکا مسکو
ویکتوریا بلژن - زسکا مسکو

 

این دیدار با همین روند ادامه پیدا کرد تا اینکه بازیکنان پلژن به دلیل یک لحظه غفلت در ثانیه های پایانی در محوطه جریمه خودی بر روی بازیکن زسکا مرتکب پنالتی شدند و این ضربه توسط ولاسیچ در دقیقه 95 به گل تبدیل شد تا پسران ویکتوریا در آخرین ثانیه ها پیروزی را در خانه از دست دهد.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما