شناسهٔ خبر: 28098213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

نبرد اولین و آخرین بوندسلیگا در آلیانز آرنا؛ لورکوزنی که دیگر قدرت ندارد!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | بایر لورکوزن فصل 2017/18 رقابت های بوندسلیگا را به شکل اسفبار آغاز کرده است و باید در هفته سوم این رقابت ها به خانه مخوف بایرن مونیخ همیشه مدعی نیکو کواچ برود.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - بایرن مونیخ در بوندسلیگا اصلا به سنت شکنی علاقه ای ندارد! صدرنشینی واژه ای همیشگی برای ابر قهرمان های خستگی ناپذیر بوندسلیگا دارد تا پس از نزدیک به یک دهه پیشتازی آنها هنوز هم به عنوان مدعی اول و آخر شناخته شوند، تیمی که حتی که اگر یوپ هاینکس نیز در آن غایب باشد، باز هم به صورت خودکار برنده است!

 

نیکو کواچ
نیکو کواچ

 

اف سی هالیوود در هفته سوم بوندسلیگا 2018/19  از بایر لورکوزن رقیب قدیمی خود میزبانی خواهد کرد، تیمی که کوچک ترین شباهتی به گذشته پر افتخارش دیگر این روزها ندارد! بای آرنا در حسرت جشنی غرور آمیز سال هاست که در غبار ناکامی شاهد نمایش تیم محبوب خود است و با مرور زمان این حسرت جای خود را به کینه ای قدیمی می دهد! کینه ای برای انتقام جویی از قدرت هایی که انگیزه را از آنها با شکست های تحقیر آمیز سلب کردند.

 

بازیکنان بایرن مونیخ
بازیکنان بایرن مونیخ

 

نیکو کواچ برخلاف آنچه که در پیش فصل از خود به نمایش گذاشت، در بوندسلیگا مقتدر نبوده، اما نباید فراموش کرد که این آغاز راه طولانی رقابت های داخلی آلمان است و نمی توان از همین حالا پیش داوری کرد، اما آلیانز آرنا در این باره صبر و طاقت چندانی ندارد! آنها فقط و فقط پیروزی را می خواهند و بر این فلسفه زنده اند!

 

بایرن مونیخ 6_2 بایرلورکوزن
بایرن مونیخ 6_2 بایرلورکوزن

 

تحقیر بزرگ لورکوزنی ها در بای آرنا به دست یوپ هاینکس و ستارگان هالیوودی اش در فصل گذشته هنوز هم زبانزد آلمانی هاست! نقطه ای که مرگ فصلی بایر لورکوزن فرا رسید تا شکست 6_2 مقابل بایرن مونیخ بدل به لکه ننگی بر دامن این باشگاه مغرور شود.

 

بایرن مونیخ 6_2 بایرلورکوزن
بایرن مونیخ 6_2 بایرلورکوزن

 

کفه ترازو از سال 2010 در نبرد های این دو تیم کاملا به سمت بایرن مونیخ خمیده شده است! 10 پیروزی از 18 نبرد صورت گرفته و تنها بر جای گذاشتن 3 شکست و 5 تساوی قابل تامل، آمار بسیار خوبی برای دیکته کردن برتری خود به حریف قدیمی محسوب می شود!

 

بازیکنان بایر لورکوزن
بازیکنان بایر لورکوزن

 

دو هفته و دو شکست نا امید کننده حاصل کار هلیکو هلریش با لورکوزن بوده است تا آنها در قعر جدول رده بندی بوندسلیگا جای بگیرند و در سمت مقابل مونیخی ها با دو پیروزی دلگرم کننده در صدر جدول حفظ سنت کنند! تفاوت زمین تا آسمان است! اما هرگز نمی توان در این جنگ حیثیتی نه برای لورکوزن و نه برای بایرن مونیخ جنگ روانی اعداد را ملاک قرار داد!

 

 

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما