شناسهٔ خبر: 27523280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با حضور استاندار یزد؛

بوستان کوثر و سالن غذاخوری دانشگاه میبد افتتاح شد

در آستانه فرارسیدن هفته دولت و با حضور استاندار یزد، امام‌جمعه و فرماندار میبد، بوستان کوثر ویژه خواهران و سالن غذایی دانشگاه میبد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، در آستانه فرارسیدن هفته دولت و با حضور حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه شهرستان،  محمود زمانی قمی، استاندار یزد، کمال دهقانی، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، حسین فلاح فرماندار میبد و جمعی از مسئولین در دانشگاه میبد بوستان کوثر ویژه خواهران و سالن غذایی افتتاح و کلنگ احداث سالن آمفی‌تئاتر و کتابخانه به زمین زده شد.

برای اجرای بوستان کوثر این دانشگاه در فضایی به وسعت ۲ هزار مترمربع ۷۰۰ میلیون تومان و احداث سالن غذاخوری یک میلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و خیری هزینه شده است. کلنگ احداث سالن آمفی‌تئاتر و کتابخانه دانشگاه میبد با زیربنای ۸ هزار مترمربع و با ظرفیت هزار و ۲۰۰ نفر همچنین به زمین زده شد.

 برای اجرای این دو پروژه در سه فاز و ظرف سه سال، ۱۰ میلیارد تومان هزینه نیازاست که فعلاً با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه از محل خیری و درآمد‌های اختصاصی دانشگاه میبد عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
 

نظر شما