شناسهٔ خبر: 27504037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

معاون سازمان نظام پزشکی:

۴ درصد تخلفات پزشکان مربوط به تبلیغات است

تهران- ایرنا- معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: از مجموع هزار و ۶٠٠ شکایت علیه پزشکان در دادسراهای نظام پزشکی در سال ٩۶ حدود چهار درصد مربوط به تبلیغات غیرقانونی گروه های پزشکی بوده است.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، علی فتاحی روز یکشنبه در نشست خبری مسئولان سازمان نظام پزشکی کشور افزود: تبلیغات پزشکان و آگهی های مرتبط با سلامت در فضای مجازی باید با مجوز سازمان نظام پزشکی باشد چون اگر بدون مجوز باشد کاری خلاف است.
وی تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی با هر نوع تخلف پزشکان برخورد می کند و از تذکر تا محرومیت بر حسب شدت یا تکرار تخلف شامل حال پزشکی متخلف می شود و حتی ممکن است به محرومیت پزشک از طبابت هم منجر شود.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع 5٠ درصد شکایت مربوط به تبلیغات منجر به محکومیت گروه یا شخص می شود.

* 5٠٠ میلیارد تومان طلب بیمارستان های تهران از بیمه ها
وی همچنین با اشاره به مطالبات پزشکان از سازمان های بیمه گر اظهار داشت: در تهران بیش از چهار ماه است که بیمه های تکمیلی پرداختی به بیمارستان ها نداشته اند و 30بیمارستان خصوصی تهران از زمستان سال گذشته حدود 5٠٠ میلیارد تومان از بیمه های پایه طلب وصول نشده دارند.
وی اضافه کرد: اگر بیمارستان ها این رقم را دی سال گذشته دریافت می کردند تجهیزات بیشتری می خریدند اما اکنون با توجه به تغییر نرخ ارز شاید حدود یک سوم تجهیزاتی که آن زمان می توانستند با این مبلغ قابل خرید است.
ادامه دارد...
اجتمام * 7268 * 3063

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما