شناسهٔ خبر: 27502841 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حق با شماست

# اتوبوس ــ‌ کندرو

صاحب‌خبر -

صبوحی از تهران:

تاخیر در حرکت اتوبوس‌های تندروی خط علم و صنعت - خاوران از ساعت 7 غروب به بعد باعث شلوغی در ایستگاه‌ها می‌شود و مسافران با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.

# ترافیک ـــ‌ دماوند

رضائیان از تهران:

تعداد زیاد چراغ قرمز در خیابان دماوند و تردد زیاد خودرو در این خیابان باعث ترافیک سنگین و همیشگی می‌شود و متاسفانه شهرداری نیز اقدامی برای ساخت پل‌های روگذر یا زیرگذر نکرده است.

# یارانه ـــ ثابت

یک شهروند:

چرا باید پرداخت یارانه نقدی به خانواده‌های ایرانی با توجه به آزادسازی نرخ انرژی، کالا، دلار و... ثابت بماند و افزایشی نداشته باشد. دولت با آزادسازی قیمت‌ها فقط درآمد خود را افزایش داده و فکری به حال رفاه مردم و قدرت خریدشان نکرده است.

#آدم_دودی

خاقانی از هویزه:

تالاب هورالعظیم مدت هاست که می‌سوزد و دود آن ریه های خوزستانی‌ها را پر می کند،‌جمعه گذشته بسیاری از اهالی هویزه بخاطر مشکلات تنفسی روانه بیمارستان شدند، چرا مدیران بدرستی این مساله را مدیریت نمی کنند.

#کم‌ ـــ فروشی

ذوالفقاری از تهران:

برخی کارخانه‌های مواد غذایی و نوشیدنی با کوچک کردن بسته‌بندی به راحتی از مردم کلاهبرداری می‌کنند و مانند همیشه جای نظارت و بازرسی خالی است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 21 مرداد 1397 با عنوان «دستفروشی مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: واقعیت این است که مقابله با پدیده دستفروشی در مترو، نیازمند همکاری و هماهنگی جدی بین سازمانهای مربوطه و متولیان امر است. گفتنی است که در حال حاضرجهت مقابله با دستفروشی پیامهای بازدارنده از طریق بلندگوی ایستگاهها و فیلمهای آموزشی مضرات خرید از دستفروشان در مانیتورهای داخلی ایستگاهها و قطارها پخش و تابلوهای آموزش شهروندی در فضاهای مترو نصب شده است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

نظر شما