شناسهٔ خبر: 27499740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی: 150 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و شهداء آماده چاپ است

سپاه نیوز: فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت: ۱۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و شهدا در راستای برگزاری کنگره شهدای خراسان‌جنوبی آماده چاپ است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه نیوز؛سردار سرتیپ دوم پاسدار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی در نشست صمیمی با برخی از آزادگان خراسان جنوبی اظهار کرد: آزادگان ما استقامت، صبر و پایداری را در سال‌های اسارت نه در شعار که در عمل اثبات کردند.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند نیز در قرآن کریم وعده داده افرادی که در انجام رسالت خود کمر همت ببندند هیچ ترس و وحشتی از هیچ‌کس نخواهند داشت و آرامش به دل‌های آنان نازل می‌شود.

 

 

 وی با اشاره به اینکه آزادگان جهاد اکبر را در سال‌های اسارت تجربه کردند، افزود: آن‌طور که برخی بیان می‌کنند آنچه باعث آزادی آنان شد،  عزت‌آفرینی و صبر فرزندان ایران‌زمین در اردوگاه‌های بعثی زمینه بازگشت آنان به وطن را فراهم کرد.

 

سردار قاسمی با اشاره به برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای این کنگره کار چاپ ۱۵۰ کتاب و حدود ۶۰ فیلم را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تا مهرماه و زمان برگزاری کنگره به نتیجه برسد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بابیان اینکه عزت ایران در پیروزی از راه و مسیر امام و شهدا است، یادآور شد: به برکت برگزاری کنگره شهدا فضای استان خراسان جنوبی از یاد و نام شهدا طنین‌انداز شده است.

 

انتهای خبر/09

نظر شما