شناسهٔ خبر: 27444724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

قاتل 500 میلیونی در انتظار محاکمه

پرونده مردی که برای نپرداختن بدهی 500‌میلیون تومانی‌اش، طلبکار را کشته بود برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، در این پرونده خسرو متهم است که به خاطر پرداخت نکردن بدهی 500 میلیون تومانیاش به مرد 32 ساله او را از شهرری به دفتر کارش در منطقه میرداماد کشانده و 22 دی سال 1395 او را کشته و جسد وی را اطراف شهر تهران دفن کرده است. اسفند همان سال متهم بازداشت و به جنایت اعتراف کرد.

با گذشت یک سال از بازداشت عامل جنایت، افراد دیگری نیز با حضور در دادسرای جنایی تهران از عامل جنایت به اتهام کلاهبرداری شکایت کردند. با تحقیقات از این افراد معلوم شد متهم به بهانه سرمایهگذاری و فروش خودروهای مدل بالا آنها را فریب داده و مبالغی کلان از آنها کلاهبرداری کرده است.

متهم به قتل در مواجهه حضوری با متهمان جدید به این کلاهبرداریهای سریالی اعتراف کرد. چند روزپیش خسرو برای حضور در آخرین جلسه تحقیقات از زندان رجایی شهر کرج به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: سال 95 یک شرکت کاغذی در منطقه میرداماد راهاندازی کردم. همزمان با مقتول آشنا شدم که او فریبم را خورد و به بهانه واردات خودرو 500 میلیون تومان سرمایهگذاری کرد. بعداز مدتی که فهمید خودرویی در کار نیست پولش را خواست. روز حادثه به دفترکارم در میرداماد آمد. دعوایمان شد و درگیریمان بالا گرفت. بعد با ضربات متعدد تیغ موکت بری او را کشتم. جسد او رادر چند لایه پلاستیک بستهبندی کرده و در پلور دفن کردم.

پس از آخرین دفاع، پرونده او به اتهام مباشرت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا وی بزودی محاکمه شود.

نظر شما