شناسهٔ خبر: 27427903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

معادله ای مجهول به نام سامان قدوس؛ او دقیقا بازیکن کدام باشگاه است؟!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | پس از جام جهانی 2018 روسیه شایعه های بسیاری پیرامون ستارگان تیم ملی ایران شنیده شد که برخی از آنها به واقعیت پیوستند و برخی دیگر نیز همچون گذشته در حد حدس و گمان باقی ماندند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - سامان قدوس یکی از ستارگان مشهور تیم ملی ایران به دلیل حجم بالای انتظارات به واسطه توانمندی های مجذوب کننده اش، پس از جام جهانی دائما به باشگاه های برتر اروپا لینک داده شد تا حاشیه سازان نیز هر روز او را به یکی از باشگاه های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپایی نسبت دهند.

 

اوسترشوندس سوئد مشخصا برای سامان دیگر مانند یک قفس بود و او می بایست یک تجربه ای جدید و تازه را حاصل می کرد، پس جدایی قدوس از این باشگاه قدیمی سوئدی حتمی بود، اما به دلیل شرایط ویژه باشگاه های اروپایی، انتخاب های این ستاره ایرانی محدود به نظر می رسید.

 

سامان قدوس
سامان قدوس

 

ابتدا بحث بر سر انتقال وی به لیگ برتر انگلیس مطرح می شد، حتی در برهه ای از داغ شدن حواشی، سامان یکی از گزینه های اصلی باشگاه آرسنال و حتی اورتون شناخته شد که با تکذیب مدیر برنامه های وی، مسیر قدوس به سوی اسپانیا و باشگاه تازه لالیگایی شده هوئسکا تغییر کرد.

 

سامان رسما در باشگاه هوئسکا حاضر شده بود و قراردادی داخلی را با این تیم به امضا رسانده بود، اما چرخش عجیب او به مقصد لوشامپیونه باعث پیچیدگی معادلات شد! چرا که این برا صحبت هایی رسمی و موثق از انتقال قدوس به باشگاه ریشه دار رن فرانسه به میان آمده بود!

 

سامان قدوس
سامان قدوس

 

باشگاه هوئسکا نیز در واکنش به این ماجرا با اعلام بیانه ای قدوس را بازیکن خود خواند و هرگونه مذاکره و یا ثبت قرارداد با این ستاره ایرانی را غیر قانونی دانست، اما نه سامان و نه رن فرانسه هیچکدام واکنشی را از خود ارائه ندادند تا همچنان این معادله مجهول به قوت خود باقی بماند و قدوس در عین بدون باشگاه بودن، همزمان از سوی دو باشگاه مطرح اسپانیایی و فرانسوی بازیکن تحت مالکیت خود خطاب شود!

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما