شناسهٔ خبر: 27288119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد در صفر مرزی ارومیه:

مسئولان روستا‌های مرکزی را مبدا خرید و فروش محصولات صنایع دستی قرار دهند

رئیس دانشگاه آزاد گفت: مسئولان یکی از روستا‌ها مرکزی را به عنوان مبدا خرید و فروش محصولات ارزشمند صنایع دستی قرار دهند و با ایجاد این پایانه، اشتغال و پیشرفت را به منطقه هدیه بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری در ارومیه، فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد از اردو‌های جهادی بسیجی دانشجویی در صفر مرزی صومای ارومیه بازدید کرد.

فرهاد رهبر با تاکید بر اینکه خودش نیز در جوانانی همراه با دوستانش کار‌های جهادی برای رفع محرومیت و خدمت به مستضعفین انجام می‌داد، خاطرنشان کرد: حضور امروز خود را در بین جوانانی که در هیاهوی روزانه و هم اکنون جامعه، خدمت به مستضعفین، عمران و آبادی ایران عزیز اسلامی را انتخاب کرده اند بسیار محترم می‌داند و به این جوانان با غیریت برای انتخاب این راه صحیح خودسازی تبریک می‌گوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه خدمت در جای جای میهن عزیزمان ایران اسلامی تجربیات ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت تاکید کرد: دانشجویان بسیجی پزشکی و مهندسی که هم اکنون در این مناطق مرزی فعالیت می‌کنند حتما در آینده از تجربیات علمی بدست آماده از این مناطق نهایت استفاده را خواهند کرد.

وی با اشاره به  بازدید از خانه‌ یکی از اهالی صومای ارومیه در صفر مرزی ایران با ترکیه که با معلولیت دانشجویان خانه اش را می‌ساختند قول‌های مساعدت توسط خیرین را داد و بیان کرد: با راه اندازی تولید محصولات صنایع دستی از دار قالی گرفته تا محصولات لبنی دانشگاه آزاد راه کار توسعه و اشتغال را به مردم این منطقه نشان خواهد داد.

رهبر در ادامه گفت: از مسئولین میخواهم یکی از روستا‌ها مرکزی را به عنوان مبدا خرید و فروش محصولات ارزشمند صنایع دستی قرار دهند و با ایجاد این پایانه‌ی خرید و فروش، اشتغال و پیشرفت را به منطقه هدیه بدهند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: حضور در صفر مرزی ایران با ترکیه برای مشاهده‌ خدمت جوان در راه عمران و آبادی را آشنایی با مردم عزیز و هموطن در همه نقاط ایران اسلامی و مشاهده‌ نزدیک از تمام سختی‌ها و گرفتاری‌های دست به گریبان می دانم و اینکه بتوان علم، صنعت و تکنولوزی بومی سازی شده را برای خدمت به مردم سراسر ایران هماهنگ ساخت.

نظر شما