شناسهٔ خبر: 26900653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

سردار حزنی : توزیع بیش از 50 هزار سری جهیزیه توسط سپاه از ابتدای طرح محرومیت زدایی

سپاه نیوز: فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیان اهمیت اقدامات سپاه پاسداران در حوزه محرومیت زدایی گفت : نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت زدایی به عنوان ستون فقرات سپاه پاسداران عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاءالدین حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مراسم اولین مرحله تحویل ۸۰۰۰ سری جهیزیه که در مشهد برگزار شد اظهار داشت : به یاری خدا زوج های جوان زندگی خوب و سعادتمندی داشته باشند و اقدامات اینچنینی مفید خواهد بود. 

 

 وی تاکید کرد : نیروی زمینی سپاه در بحث محرومیت زدایی به عنوان ستون فقرات سپاه و محوریت اصلی عمل کرده است. تاکنون سپاه ۱۶۰۰۰ جهیزیه با کمک های کمیته امداد ، موسسه حضرت رقیه تهیه کرده است و در استان های مختلف بخش قابل توجهی از آن توزیع شده است.  

 

سردار حزنی با بیان همت نیروی زمینی سپاه در تهیه جهیزیه برای زوج های جوان تاکید کرد : سپاه ۵۴ هزار و ۳۶۸ سری جهیزیه را از ابتدای طرح های محرومیت زدایی تهیه و توزیع کرده است. 

 

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه تاکید کرد : همه اقلام تهیه شده در جهیزیه ها ایرانی است و این حمایت از کالاهای ایرانی را نشان می دهد. 

 

انتهای خبر/09

 

 

انهای خبر/09

نظر شما