شناسهٔ خبر: 26851879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

با حضور گسترده مردمی برگزار شد؛

تظاهرات بزرگ رام الله با شعار «رفع مجازات ها علیه غزه»

صدها فلسطینی امروز در تظاهراتی گسترده در رام الله بر لزوم برچیده شدن مجازات های غزه تاکید کردند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، هزاران فلسطینی امروز در رام الله تظاهرات بزرگی علیه سیاست های تشکیلات خودگردان فلسطین در تعامل با غزه برگزار کردند.

 

تشکیلات خودگردان فلسطین طی ماههای اخیر همگام با تشدید فشارهای رژیم صهیونیستی، مجازات های جدیدی را علیه نوارغزه به اجرا درآورده است.


برگزارکنندگان تظاهرات امروز تاکید کرده اند که این راهپیمایی را با هدف برچیده شدن تحریم‌ها علیه غزه و در حمایت از پایداری و مقاومت اهالی این باریکه در مواجهه با محاصره و شرایط سخت تحمیلی بر آنها برگزار کرده اند.


در بیانیه برگزارکنندگان تظاهرات امروز تاکید شده که تلاش ها برای حمایت از مردم غزه با وجود سیاست سانسور و نادیده گرفتن که از سوی مقامات رسمی دنبال می شود، ادامه خواهد یافت و مردم کرانه باختری به ویژه رام الله از تلاش برای نیل به هدف خود یعنی لغو مجازات های غزه دست نمی کشند.


در این بیانیه تاکید شده است که ملت فلسطین هرگز بر مساله اعمال مجازات علیه غزه سکوت نمی کند و از مردمی که این روزها به طور قهرمانانه در نبرد کرامت و راهپیمایی های بازگشت حضور دارند حمایت کرده و مبارزات خود را با آنها در یک راستا می داند.


انتهای پیام/م.ت/22

 

نظر شما