شناسهٔ خبر: 26809225 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

مرگ مشکوک زن جوان

جسد حلق‌آویز زن جوان در سرویس بهداشتی خانه‌شان در غرب تهران پیدا شد . پلیس تحقیقات برای شناسایی علت مرگ این زن را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، ساعت 17 عصر سهشنبه یکی از ماموران کلانتری 140 باغفیض با بازپرس سجاد منافیآذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک زن جوانی در خانهاش در یکی از محلههای غرب پایتخت خبر داد. ماموران و بازپرس جنایی باحضور در محل مشاهده کردند، جسد زن جوان از سقف کاذب سرویس بهداشتی آویزان شده است. بررسیهای اولیه پلیسی نشان میداد که دو ساعت از مرگ او میگذرد .

شوهر زن جوان مورد تحقیق قرار گرفت و به افسر پرونده گفت: من کارمند یکی از ادارههای تهران هستم. یک سال و نیم پیش با همسرم آشنا شده و ازدواج کردم. اما از چندی پیش اختلاف و درگیریهایمان برسر مسائل مختلف آغاز شد. بعدازظهر دوشنبه دوباره با هم دعوایمان شد. عصبانی شده و از خانه بیرون رفتم. یک ساعت بعد به خانه و تلفن همراه او زنگ زدم که پاسخ نداد.

وی افزود: نگران شده و به خانه بازگشتم که در قفل بود. بسختی در را باز کردم و با ورودم به خانه با جسد حلقآویز شده او در سرویس بهداشتی روبهرو شدم.با توجه به گفتههای این مرد، دستور تحقیقات درباره ابعاد این پرونده آغاز شد.

نظر شما