شناسهٔ خبر: 26802706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

پست اينستاگرامي شفر

همه چيز در خطر است!

صاحب‌خبر -

 وضعيت مديريت باشگاه استقلال مشخص نيست و سيدرضا افتخاري از مديرعاملي اين باشگاه استعفا داده است اما وينفرد شفر که همراه بازيکنان در اردوي ترکيه به سر مي‌برد اگرچه احساس خطر کرده اما همچنان در تلاش براي بهتر شدن وضعيت است. او ديروز در اينستاگرام خود نوشت: «بين جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا و در فاصله چند هفته تا رقابتي‌ترين دوره ليگ قهرمانان آسيا در حال حاضر با دشوارترين فصل قابل تصور روبه‌رو هستيم. ما سخت تلاش مي‌کنيم که يک تيم بسازيم اما مي‌خواهم صادق باشم. انتظارات بايد مطابق حقايق باشند و حقيقت اين است که کار بيشتري پيش روي ما است اگرچه مشکلات بيش از آن چيزي است که انتظار داشتيم. ما آماده نيستيم و به بازيکنان بيشتري نياز داريم. همه قراردادها بايد امضا و حقوق‌ها پرداخت مي‌شدند. من نترسيدم، آماده ساخت يک تيم جديد هستم و عاشق توسعه و کار با بازيکنان جوان هستم اما براي به دست آوردن موفقيت ما به زمان نياز داريم. اين بسيار ساده است و ممکن است براي برخي از شما حقيقت تلخي باشد. در حال حاضر همه چيزي که در 10 ماه گذشته ساختيم، در خطر قرار دارد. اگر ما بتوانيم بازيکنان کليدي را برگردانيم و دو بازيکن بيشتر به تيم اضافه کنيم، شرايط براي ما فرق مي‌کند و انتظارات بالاتر مي‌رود. من به باشگاه بارها گفته‌ام و حالا اين مسئوليت بر عهده آنها است. من رئيس نيستم، من معاون ورزشي نيستم، من عضو هيات مديره نيستم و فقط يک مربي ساده هستم. پس مي‌توانم پيشنهاد بدهم که از نظرات و تجربيات من استفاده کنيد.

اکنون در کمپ تمريني هستيم و بايد روي تمرينات متمرکز باشيم اما يک روز و شب بدون مشکل سپري نشده است. در بحران ما احتياج داريم که قواعد ابتدايي و مديريت بحران را دنبال کنيم. خونسرد باشيم، تصميمات عصبي نگيريم، استعفا ندهيم و بدون نقشه و دور انديشي روند خود را تغيير ندهيم و در نهايت جنگ‌هاي بي‌دليل را آغاز نکنيم زيرا اين موضوع انرژي بيشتري از ما خواهد برد. نفس عميق بکشيد و اجازه بدهيد ما کار خود را انجام دهيم. اجازه بدهيد حرکت خود را به سمت سپيده دم آغاز کنيم و تمرکز ما روي کار خودمان است. عمل از کلمات قدرت بيشتري دارد و نبايد اين نکته را فراموش کنيم.

آدم‌هاي نزديک به تيم و باشگاه مي دانند که چه چيزي به ما کمک مي‌کند و اگر صادق باشيم، اگر مي‌خواستيد مي‌دانستيد که چگونه بايد با من ارتباط برقرار کنيد. اگر دنبال کمک هستيد، خوش آمديد و با من تماس بگيريد و من مشتاق اين موضوع خواهم بود.»

نظر شما