شناسهٔ خبر: 26797583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

شریفی: در لیگ والیبال ایتالیا فضای پیشرفت فراهم است

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور در لیگ ایتالیا می‌تواند فضای پیشرفت را برایم فراهم کند.

صاحب‌خبر -

مرتضی شریفی بازیکن تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقالش به تیم «ورونا ایتالیا» اظهار داشت: حضور در لیگ ایتالیا و بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگی که در این لیگ شاغل هستند افتخار بزرگی است که می تواند برایم روز های خوبی به همراه داشته باشد. در ایتالیا فضا برای پیشرفت فراهم است.

وی ادامه داد: تیم های دیگری نیز به من برای فصل جاری پیشنهاد داده بودند، اما در این بین پیشنهاد ورونا گزینه بهتری بود و من تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد ببندم.

شریفی درباره حضور جواد معنوی نژاد در تیم ورونا، گفت: بدون شک حضور جواد در این تیم یکی از دلایل و انگیزه های من برای پیوستن به این تیم بود. این بازیکن تجربیاتی از حضور در ورونا دارد که می تواند به من کمک کند. پیش از این نیز صحبت هایی با معنوی نژاد داشتم و او درباره این تیم و هوادارنش با من صحبت کرده است.

وی افزود: سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور نیز در لیگ ایتالیا هستند و این باعث می شود بتوانم در طول برگزاری لیگ این 2 بازیکن بزرگ ایران را نیز ببینم و با آن ها بازی کنم.

بازیکن ملی پوش والیبال که این روز ها همراه با تیم جوانان در کشور میانمار حضور دارد، درباره وضعیت این تیم گفت: همه چیز آماده کسب بهترین نتیجه در آسیا همراه با تیم جوانان است. ما به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه جهانی هستیم.

شریفی درباره فشرده بودن تمریناتش و حضور در هر دو تیم جوانان و بزرگسالان، اظهار داشت: من هرگز خسته نمی شوم و حضور در تیم های ملی کشورم برایم باعث افتخار است. خوشحالم که می توانم برای هر 2 تیم مفید باشم و امیدوارم نتایج خوب در هر دو مسابقه قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا بتواند نتیجه مثبت تلاش های ما باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما