شناسهٔ خبر: 26783387 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

سردار در سیبل معاون وزیر

کارلوس کی‌روش رویه خود را تغییر داد. در حالی که هر بار بازیکنی از تیم ملی کنار کشید او سریعا برایش آرزوی موفقیت کرد، این بار تلاش دارد تا سردار آزمون را با وجود خداحافظی از تیم ‌ملی بازگرداند.

صاحب‌خبر -

سرمربی ایران در گفتوگو با خبرگزاری تاس روسیه این مساله را تائید میکند و میگوید: «جام جهانی 2018 روسیه به پایان رسید و هیجانهای آن تا دو ماه دیگر کاهش مییابد. برای ما شرایط ناخوشایندی پیش آمد و متاسفانه باید بگویم که سردار آزمون تصمیم به خداحافظی از بازیهای ملی گرفت. بزودی برای صحبت با سردار آزمون برنامهریزی میکنم و امیدوارم او در اردوی بعدی تیم ملی فوتبال ایران حضور داشته باشد.»

در همین حال داورزنی، معاون وزیر ورزش هم به انتقاد از سردار و خداحافظیاش میپردازد و میگوید: «برای یک بازیکن ملی هزینه زیادی شده و خداحافظی بیموقع ملیپوشان رشتههای مختلف ورزش ما را از سرمایههای ملی محروم میکند. یک ورزشکار 23 ساله ما میخواهد از بازیهای ملی خداحافظی کند که هیچ منطقی ندارد. من این مدل خداحافظیها را نمیپسندم. رسانهها، وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاهها همه و همه باید از ورود به حاشیهها پرهیز کنیم و اجازه ندهیم منافع ملی تحت تاثیر قرار گیرد. روی صحبت من با کیروش هم هست و همه موظف هستند این موارد را رعایت کنند.»

نظر شما