شناسهٔ خبر: 26779491 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 امکان پرداخت عوارض خروج از کشور حجاج با «بله» فراهم شد

بانک ملي - همزمان با آغاز اعزام کاروان هاي ايراني به سرزمين وحي، حجاج بيت الله الحرام مي توانند بدون مراجعه به شعب بانک ملي ايران و از طريق اپليکيشن «بله» عوارض خروج از کشور خود را به سهولت بپردازند.

به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، زائران حج عمره امسال مي‌توانند با نصب اپليکيشن «بله» بر روي تلفن همراه خود، ضمن بهره مندي از امکانات يک پيام رسان، عوارض خروج از کشور را به راحتي پرداخت کنند.براي اين منظور پس از نصب اين اپليکشين بايد به بخش «بانک من» مراجعه و سپس کد ملي مسافر وارد شود.

ارتباط مستقيم تلفني با مديرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر

بانک شهر - جلسه ارتباط مستقيم تلفني با مديران بانک شهر اين هفته با حضور معاون مديرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر برگزار
مي شود.بر اين اساس، شهروندان، مشتريان و همکاران مي توانند روز چهارشنبه 27 تيرماه از ساعت 10 تا 12 از طريق شماره تماس 8655 هرگونه پرسش، انتقاد، پيشنهاد، شکايت و تقدير خود از عملکرد اين حوزه را مطرح کنند.

صدور ماهانه نيم ميليون «سپهر کارت» جديد در شعب بانک صادرات

بانک صادرات - بانک صادرات ايران ماهانه نيم ميليون سپهر کارت جديد براي مشتريان صادر مي کند.

به گزارش روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، مجموع تعداد کارت‌هاي صادره بانک صادرات ايران با توجه به گستردگي شعب و ارائه خدمات متنوع بانکي در حال افزايش است و اين روند تنها براي کارت‌هاي سپهري که قابليت اتصال به همه حساب‌هاي سپهري و دريافت خدمات متنوع بانکي را دارد با تقاضاي متوسط 500 هزار عددي در هر ماه روبه‌رو است.بنابر اين گزارش، سپهر کارت‌هاي صادرشده توسط بانک صادرات ايران در اسفندماه 96 بالغ بر 564 هزار، در ارديبهشت‌ماه 97 بيش از 514 هزار و در خردادماه 97 بيش از 460 هزار عدد بوده که مجموع آن‌ها از ابتداي اسفند ماه 96 تا پايان خرداد 97 به يک ميليون و 539 هزار عدد رسيده است.

بانک تجارت ميزبان نشست هم انديشي مديران عامل بانکها

بانک تجارت - نشست هم انديشي مديران عامل بانکهاي دولتي و بانکهاي مشمول اصل 44 قانون اساسي با حضور دکتر پورابراهيمي رييس کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي و حجت‌الاسلام حسين‌زاده بحريني رييس کميته پولي و بانکي کميسيون اقتصادي مجلس به ميزباني بانک تجارت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي بانک تجارت، اين نشست که عصر دوشنبه بيست و پنجم تير و با هدف بررسي مشکلات و ارائه راهکارهاي لازم براي برون رفت بانکها از شرايط موجود برگزار شد، رضا دولت آبادي مدير عامل بانک تجارت ضمن عرض خيرمقدم، در سخنان خود عدم بررسي ريشه‌اي مشکلات نظام بانکي را عاملي مهم در افزايش چالشهاي موجود دانست و گفت: بانک تجارت از ابتداي سالجاري اين مهم را در جلسات متعدد با وزارت امور اقتصادي و دارايي، بانک مرکزي ، مسئولين کميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي و سازمان برنامه و بودجه مورد بررسي جدي و کارشناسي قرار داده است.دکتر پور ابراهيمي در ادامه اين نشست گفت: شرايط فعلي بانکهاي کشور از مطلوبيت لازم برخوردار نبوده و ادامه اين روند فعالان اقتصادي، توده مردم و سياستگذاران اجرايي کشور را با چالش هاي بيشتري روبرو مي کند. رسيدگي به وضعيت مطالبات نظام بانکي بويژه مطالبات بانکها از دولت در صدر برنامه ها قرار دارد که اين موضوع از طريق مرکز پژوهشهاي مجلس در حال بررسي است.

مديرعامل بانک رفاه :

روابط عمومي بايد بين نيازهاي مشتريان و توانمندي هاي بانک همسويي ايجاد کند

بانک رفاه - مديرعامل بانک رفاه کارگران گفت: روابط عمومي بايد بتواند بين نيازهاي مشتريان و توانمندي هاي بانک همسويي و تناسب ايجاد کند. به گزارش روابط عمومي بانک رفاه کارگران، دکتر محمد علي سهماني در مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد روابط عمومي بانک رفاه که با حضور مديران و روساي اين بانک برگزار شد با بيان اينکه شفافيت منجر به اعتماد مشتريان مي شود اظهار داشت: براي شفافيت بايد حقايق و واقعيت ها توسط روابط عمومي منعکس شود. براي اين منظور روابط عمومي بايد بتواند بين نيازهاي مشتريان و توانمندي هاي بانک همسويي و تناسب ايجاد کند. در غير اين صورت ممکن است براي مشتريان انتظاراتي به وجود آيد که از توان سازمان خارج باشد. بنابراين روابط عمومي بايد با آگاهي از وظايف خود، شفافيت، اطلاع رساني و اطلاع يابي دقيق را در دستور کار خود قرار دهد.

مدير روابط عمومي بانک ملت خبر داد:

نقش آفريني بانک ملت در کاهش مصرف برق

بانک ملت - به دنبال افزايش دماي هوا در اکثر نقاط کشور و اوج گيري مصرف برق، بانک ملت در راستاي همگامي با برنامه هاي کاهش مصرف برق در کشور و ايفاي نقش در کاهش خاموشي واحدهاي صنعتي و اماکن تجاري و مسکوني اقدامات ويژه اي را به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش روابط عمومي بانک ملت، علي اکبر صابريان مديرکل روابط عمومي بانک ملت از تدابير ويژه اين بانک براي صرفه جويي در مصرف برق و تشريک مساعي در برنامه ملي مديريت بهينه برق خبر داد و افزود: بانک ملت به عنوان يکي از نهادهاي اقتصادي بزرگ و خدمتگزار، مديريت بهينه برق را در دستور کار واحدهاي ستادي و شعب خود در سراسر کشور به ويژه استان هايي که با افزايش دما و مصرف برق مواجه بوده اند، قرار داده است.

صابريان تغيير ساعت کار واحدهاي ستادي و شعب در استان هاي تهران، خراسان رضوي، خوزستان، يزد، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، سمنان، شهر شيراز و برخي شهرهاي استان اصفهان، استفاده از لامپ هاي کم مصرف، بکار گيري سيستم هاي هوشمند روشنايي در ساختمان ها، بهينه سازي دماي سيستم هاي برودتي در ساختمان ها و فرهنگ سازي در استفاده بهينه از تجهيزات اداري برقي را از مهم ترين اقدامات بانک ملت در کنترل مصرف برق و ايفاي نقش در به حداقل رساندن خاموشي منازل و واحدهاي صنعتي و تجاري ذکر کرد و آن را وظيفه اي ملي در همه سطوح جامعه و سازمان ها توصيف کرد.

نظر شما