شناسهٔ خبر: 26762721 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

امکان اضافه کرد مخاطبین اینستاگرام به فیسبوک مسنجر

‌ آی‌تی‌ایران

صاحب‌خبر -

به‌نظر می‌رسد فیسبک در حال تست یک ویژگی جدید است که به کاربران فیسبوک این امکان را می‌دهد مخاطبین اینستاگرام را هم به اپلیکیشن فیسبوک مسنجر خود اضافه کنند. این ویژگی کاربران فیسبوک را به استفاده از اینستاگرام و البته برعکس تشویق می‌کند.

در حال حاضر فیسبوک مسنجر به شما این اجازه را می‌دهد که اکانت اینستاگرام خودتان را هم اضافه کنید اما هیچ برای اضافه کردن مخاطبین آن وجود ندارد. این ویژگی جدید قرار است به شما اجازه دهد که دوستان اینستاگرامی خود را هم به این برنامه اضافه کنید.

پس از ضاافه کردن کاربران اینستاگرام به فیسبوک مسنجر، این اپلیکیشن امکان دسترسی و ارسال پیام به دوستان اینستاگرامی شما را که از فیسبوک مسنجر استفاده می‌کنند خواهد داد.

احتمالا این ویژگی در حال حاضر برای تعداد محدودی از کاربران که از اینستاگرام و فیسبوک مسنجر استفاده می‌کنند قابل دسترسی باشد. به نظر می‌رسد فیسبوک می‌خواهد این ویژگی را در عمل هم آزمایش کرده و واکنش کاربران به آن را نیز مشاهده کند.

هنوز مشخص نیست این ویژگی از کی برای تمامی کاربران قابل استفاده خواهد بود اما از آنجایی که این ویژگی یک تغییر خیلی مهم و بزرگ به حساب نمی‌آید، بعید به‌نظر می‌‌رسد تاریخ معرفی رسمی برای آن اعلام شود. مگر اینکه معرفی آن با اعمال یک سری تغییرات اساسی در اپلیکیشن همزمان شود.

نظر شما