شناسهٔ خبر: 26760463 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خبرچین

نوبت‌گیری در صف پرونده‌های فساد

داستان حمایت وزارت ارتباطات از کلاینت‌های جنجالی تلگرام چنان به جاهای باریکی رسیده که وزیر ارتباطات دیروز مجبور شد برای اثبات بی‌گناهی، خبرنگاران را به یک ساختمان وزارت متبوع خود برده و نشان دهد خبری از سرورهای تلگرام نیست. این روش بازدید خبرنگاران از همه‌جا برای اثبات همه‌چیز، روش خوبی است تا مثلا خبرنگارها از برخی ویلاهای مشکوک یا گاوصندوق‌هایی که ممکن است سرشار از سکه باشند یا پارکینگ‌هایی که در آنها خودرو احتکار شده باشد هم بازدید کنند.

صاحب‌خبر -

این ماجرای ورود زنان به ورزشگاهها همچنان دردسرهایی داشته و پس از برکناری یک مسئول ورزشگاه آزادی، با اینکه همه گفتند اخراج وی ربطی به حضور زنان در ورزشگاه نداشته، ولی خودش میگوید ربط داشته! البته ما که نفهمیدیم بین این اخراج و آن ورود ارتباطی بوده یا نبوده ولی برخی از برخی دیگر میپرسند الان در این چند شبی که خانمها رفتند در ورزشگاه، همه مطالبات آنها حل شد و دیگر دختران ایرانی مشکلی ندارند؟

هر روز خبری تازه از پرونده متخلفان مالی میآید و یکی بازداشت میشود و بعد آزاد میشود. کسی را میگیرند و بعد میگویند هماهنگ با خودمان بوده و صندوقهای مالی را میگویند ریشه همه مشکلات هستند و بعد مدیرعامل یکی از آنها فرار میکند و البته بعد از چند ساعت بازداشت میشود. بهنظر میرسد مسئولان باید یکی یکی به نوبت به این همه پرونده رسیدگی کنند تا مردم بفهمند بالاخره چه متهمی مربوط به چه پروندهای است و سرانجامش چه شد!

نظر شما