شناسهٔ خبر: 26760089 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

منشا: قرار نیست شکست را به خانه دعوت کنیم

گادوین منشا برخلاف خیلی از هواداران پرسپولیس و حتی برانکو ایوانکوویچ، حرف‌های امیدوارکننده‌ای به زبان می‌آورد و معتقد است تیمش در فصل آینده، روزهای خوشی در پیش خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

این بازیکن به ما گفت: «ما یک اردوی بسیار خوب در کرواسی پشت سر گذاشتیم. اردویی که هم امکانات خوبی داشت و هم اتمسفر آن به تیم مان کمک کرد. بازی‌های تدارکاتی انجام دادیم تا هماهنگی تیمی مان بالا برود و توانستیم دوره کاملی از بدنسازی را در برنامه داشته باشیم. با این وضعیت، تیم خوبی خواهیم داشت.»

او در مورد این‌که محرومیت از جذب بازیکن از یک طرف و جدایی چند بازیکن از سوی دیگر، چه تاثیری در روند تیم دارد، افزود: «حتما این موضوع می‌تواند برای هر تیمی منفی باشد اما در پرسپولیس، بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند به ما کمک کنند. پرسپولیس در دو فصل اخیر قهرمان لیگ شده و به همین خاطر، ما با انرژی یک‌تیم قهرمان به لیگ برتر می‌گردیم. امیدوارم آن‌قدر قدرتمند باشیم که باز هم به سمت قهرمانی برویم. مطمئنم با وجود هواداران زیاد و پرانرژی که داریم، می‌توانیم کارهای بزرگی در فصل آینده انجام بدهیم. البته می‌دانم که حریفان‌مان هم برای عبور از پرسپولیس و رسیدن به قهرمانی، برنامه‌هایی دارند ولی ما پرسپولیس هستیم و دیگر تیم‌ها باید از ما بترسند.»

از منشا در مورد شرایط خودش هم پرسیدیم که گفت: «تمرینات سنگینی داشتم و فکر می‌کنم به بهترین فرم ممکن رسیده‌ام. دوست دارم این موضوع را ثابت کنم که برای رسیدن به ترکیب اصلی و روزهای اوجم در فوتبال، تلاش زیادی کرده‌ام. من می‌توانم یکی از مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس باشم اما نمی‌خواهم فقط در موردش حرف بزنم. باید خودم را ثابت کنم و این موضوع، مهم‌ترین انگیزه من در فصل جدید خواهد بود. شک ندارم فصل جدید برای گادوین منشا، یک فصل تازه و پر از چالش‌های مهم است.»

نظر شما